جنجالی شدن دعوت مسعود شجاعی به تیم ملی؛ احضار وزیر ورزش به مجلس

نماینده مجلس ضمن ابراز ناراحتی از دعوت دوباره مسعود شجاعی به تیم ملی فوتبال، ادعا کرد وزیر ورزش باید در این خصوص به مجلس پاسخ بدهد.

جنجالی شدن دعوت مسعود شجاعی به تیم ملی؛ احضار وزیر ورزش به مجلس

به گزارش۸دی، پس از دیدار تیم های پانیونیوس یونان و مکابی رژیم صهیونیستی در چارچوب بازی های لیگ اروپا که با حضور مسعود شجاعی و احسان حاج صفی در ترکیب تیم یونانی همراه شد، حواشی زیادی برای این دو بازیکن به وجود آمد و این مسئله با واکنش های مختلفی در ایران مواجه شد. یکی از این مسائل، کنار رفتن مسعود شجاعی از تیم ملی بود که حتی اگر دلیلی غیر از این بحث هم داشت، اما چون از همان زمان اتفاق افتاد، اینطور در ذهن ها متبادر شد که کاپیتان تیم ملی به دلیل بازی مقابل تیم مکابی از جمع ملی پوشان کنار گذاشته شده است.

اما بعد از گذشت چندماه از این اتفاق، کارلوس کی روش در آخرین فهرستی که در سال ۹۶ از ملی پوشان اعلام کرد، مسعود شجاعی را نیز به اردوی تیم ملی فراخواند و این بازیکن باتجربه را با بازوبند کاپیتانی در مقابل تونس به میدان فرستاد.

حالا به نظر می رسد دعوت شدن و حضور شجاعی در ترکیب تیم ملی دوباره باعث ایجاد حاشیه هایی شده و یکی از نمایندگان مجلس ضمن ابراز ناراحتی از این موضوع، خواستار سوال جدی از وزیر ورزش در این خصوص بعد از تعطیلات نوروزی شده است.

محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازی مسعود شجاعی در مقابل یک تیم اسرائیلی گفت: ما نمی‌خواهیم ورزش را سیاسی کنیم و بحث عدم مصاف با نمایندگان رژیم صهیونیستی یک بحث سیاسی نیست بلکه یک موضوع اعتقادی است و فراکسیون ورزش باید بازیکنان را در این باره توجیه کند.

وی افزود: پس از مصاف احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی در مسابقات باشگاه‌های اروپا در مقابل یک تیم صهیونیستی فدراسیون فوتبال اقدام خاصی را صورت نداد و فقط در حد یک پاسخگویی آن هم در سطح بسیار سطحی اقدام کرد.
او افزود: دعوت مجدد از مسعود شجاعی برای حضور در تیم ملی فوتبال آن هم پس از مصاف وی در مقابل رژیم صهیونیستی نشان داد که فدراسیون فوتبال اقدام جدی در این باره نکرده است.

پورمختار خاطرنشان کرد: کسانی که بحث محرومیت‌ها را در ارتباط با عدم مصاف با نمایندگان رژیم صهیونیستی مطرح می‌کنند هدفشان جلوگیری از محرومیت‌ها نیست بلکه این افراد به دنبال منافع خود هستند و می‌ترسند که منفعتی را به دنبال این موضوع از دست بدهند.

وی افزود: توقع من این بود که در ارتباط با اقدام مسعود شجاعی وزارت ورزش برخورد جدی داشته باشد و اگر چه حرف‌هایی زده شد اما معلوم شد حرف‌هایی که مطرح شده اصولی و ریشه‌ای نیست و معلوم است که تنها می‌خواستند پاسخ افکار عمومی را بدهند و دعوت از مسعود شجاعی برای حضور در تیم ملی در این شرایط قابل پذیرش نیست و وزارت ورزش در این زمینه باید پاسخ دهد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: پس از تعطیلات نوروزی مجلس در قالب طرح سوال از وزیر ورزش و جوانان پیرامون این موضوع سوال خواهیم کرد و وزیر باید در این باره پاسخگو باشد.

منبع: ورزش سه

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه