سازمان فرهنگی شهرداری رشت مسابقه عکاسی سفره هفت سین برگزار کرد

 سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت مسابقه عکاسی سفره هفت سین نوروز ۹۷ را برگزار کرد.

سازمان فرهنگی شهرداری رشت مسابقه عکاسی سفره هفت سین برگزار کرد

به گزارش۸دی، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کلانشهر رشت روز دوشنبه درباره برگزاری این مسابقه بیان داشت: این مسابقه عکاسی تلگرامی به مناسبت نوروز ۹۷ از سوی این سازمان برنامه ریزی شده است.
علی رضا حسنی خاطر نشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه تا ۱۶ فروردین ماه جاری فرصت دارند تا عکاس های خود از سفره هفت سین ۹۷ را از طریق آدرس به شناسه hafttseen97@ ارسال کنند.
وی بیان داشت: برای شرکت در این مسابقه ذکر عنوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با استفاده از روش های سفره آرایی یا برگه یادداشت بر روی سفره الزامی است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کلانشهر رشت ادامه داد: آثار ارسالی در کانال این سازمان به آدرس t.me/farhangiejtemaeeivarzeshi منتشر می شود.
وی همچنین از برگزاری جشن محله (امی محله) خبر داد و اضافه کرد: این جشن روز چهارم فروردین در گلزاران برگزار شد و روزهای ششم در منظریه، هشتم در فلسطین ، نهم در پارک دانشجو و دهم فروردین در مسکن مهر کلانشهر رشت برگزار می شود.
وی با اشاره به برپایی کیوسک های اطلاع رسانی گردشگری در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت اظهار کرد: در ایام نوروز راهنمایان گردشگری در پیاده راه فرهنگی حضور دارند و اطلاع رسانی و راهنمایی های لازم را به گردشگران انجام می دهند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه