فرمانده سپاه قدس گیلان در گفتگو با 8دی:

بازدید۳۰هزار زائر گیلانی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس تا پایان فروردین/ مردم با حمایت از کالای ایرانی در جنگ اقتصادی دشمن را شکست می دهند

فرمانده سپاه قدس گیلان تاکنون حدود ۲۱هزار نفر از اقشار مختلف مردم گیلان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده اند افزود: پیش بینی می شود اعزام این تعداد از افراد تا ۳۰هزار نفر نیز افزایش پیدا کند.

بازدید۳۰هزار زائر گیلانی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس تا پایان فروردین/ مردم با حمایت از کالای ایرانی در جنگ اقتصادی دشمن را شکست می دهند

سردار محمد عبدالله پور در گفت وگو با هشت دی با بیان اینکه محل شهادت شهدای بزرگوا منشا بسیاری از تحولات فردی، اعتقادی و فکری است اظهار کرد: درتلاش هستیم که هرسال شرایط مساعد تر و با کیفیت تری جهت حضور زائرین گیلانی را در مناطق راهیان نور ایجاد کنیم.

وی با اشاره به حضور خانوادهای گیلانی با خودرو شخصی در مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: اعزام خانوادگی گیلانیان در این مناطق به همراه اسکان و تغدیه رایگان در پادگان شهید حبیب الهی یک تحول بزرگ در بحث راهیان نور محسوب می شود و بر اساس شواهد حجم خودروهای شخصی روبه افزایش و نشان دهنده استقبال مردم است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مسائل و مشکلات حوزه زیرساختی مناطق راهیان نور در طول این سال ها در حال حل شدن و بهبود است افزود: دولت، نظام و هرکس در هرجایگاهی جهت ترغیب و جذب مردم بویژه جوانان نسبت به سفرمعنوی راهیان نور دارای وظایفی جهت حل مشکلات و ایجاد زیرساخت های مناسب، و پیشبرد اهداف مربوط به راهیان نور است.

عبدالله با اشاره به وظایف مسئولین در حوزه فرهنگی نظیر امور روایتگری، نویسندگی و هنری بیان داشت: وظایف مسئولین فرهنگی به جهت بیان واقعیات، ارائه اطلاعات دقیق و صحیح همراه با صداقت کلام، گرمی گفتار و بیان مشکلات جوانان نسل دفاع مقدس برای نسل امروز جوانان که به نوعی درس زندگی محسوب می شود نسبت به سایر حوزه ها به مراتب سنگین تر است.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۲۱هزار نفر از اقشار مختلف مردم گیلان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده اند افزود: پیش بینی می شود اعزام این تعداد از افراد تا ۳۰هزار نفر نیز افزایش پیدا کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به شعار سال راهیان نور مبنی بر “ما توانستیم است” تصریح کرد: جنگ تحمیلی ایران یک جنگ بین دو دولت نبود بلکه تمام دنیا با پشتیبانی مالی، تسهیلاتی، سلاح و… علیه ایران بسیج شدند که رزمندگان و شهدای ما در این بین ثابت کردند با دست خالی و با توکل به خدا می توان از خاک خود محافظت کرد.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور نیز توکل برخدا، و اعتقاد به اراده و قابلیت های داخلی کشور قابل حل شدن است افزود: شعار سال رهبرمعظم انقلاب مبنی بر حمایت از تولید داخلی کالای ایرانی نشان می دهد کشور توانایی حل مشکلات اقتصادی، ایجاد اشتغال، مبارزه با فساد، اعتیاد و…را با اعتماد از کالای ایرانی دارد و می تواند در جنگ اقتصادی دشمن را شکست دهد.

عبدالله پور درپایان خاطر نشان کرد: شهید گمنام برای وی یادآور شهید حسین املاکی، دفاع مقدس، ۸سال پر استقامت ملت، هویزه نماد شهید حسین علم الهدا و مادران چشم انتظار شهدای گمنام ترسیم کننده مادری چشم به در دوخته است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه