به منظور شرکت در طرح خادمیار نوجوان رضوی؛

۸۰ دانش آموز دختر و پسر مدارس گیلان به مشهد اعزام شدند

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گیلان از اعزام ۸۰ دانش آموز دختر و پسر عضو انجمن های اسلامی مدارس گیلان به منظور شرکت در طرح «خادمیار نوجوان رضوی» به مشهد مقدس خبرداد.

۸۰ دانش آموز دختر و پسر مدارس گیلان به مشهد اعزام شدند
به گزارش۸دی، یاسر تقوی اظهار کرد: ۸۰ دانش آموز دختر و پسر عضو اتحادیه انجمن اسلامی مدارس گیلان به منظور شرکت در طرح «خادمیار نوجوان رضوی» عازم مشهد مقدس شدند.

وی افزود : طرح خادمیار نوجوان رضوی با هدف نقش آفرینی نوجوانان در حرم مطهر جهت خدمت به زائران و نهادینه سازی توسعه مفهوم خدمت، خادم و مخدوم برای گروه سنی نوجوانان اجرا می شود.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گیلان با بیان اینکه در این طرح دانش آموزان مستعد با عنوان «خادمیار نوجوان» در قالب گروه های تربیتی با محوریت مربی و در قالب کار گروهی به صورت ماهانه در محله، مسجد یا مدرسه خود اقدام به فعالیت های داوطلبانه می کنند، گفت: در صورت تداوم و اثرگذاری فعالیت ها، این خادمیاران توفیق خدمت در حرم مطهر امام رضا (ع) به صورت گروهی را به دست می آورند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: علاوه بر این مربی بر اساس دستورالعمل و برنامه های پیشنهادی، فعالیت های تربیتی مختلفی را با گروه خادمیاران نوجوان دنبال می کند تا خادمیاران نوجوان علاوه بر ارائه خدمات اجتماعی داوطلبانه، خود نیز از نظر روحی و فکری رشد پیدا کنند.

تقوی همچنین با اشاره به برگزاری همایش «جوانه مهر» یادآور شد: این همایش با هدف برگزاری اعطای حکم خادمیاری به نوجوانان و آغاز طرح خادمیاران نوجوان رضوی در سطح کشور در روز چهارشنبه ۸ فروردین ۹۷ همزمان با سالروز ولادت امام جواد(ع) در مشهد مقدس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این طرح به همت بنیاد فرهنگی رضوی و با همکاری معاونت پرورشی آموزش و پرورش و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برگزار می شود، گفت: پیش از این، طرح خادمیاران نوجوان در مرحله اول همزمان با دهه کرامت در سطح دانش آموزان مدارس امام رضا (ع) اجرا شده است.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه