در دور نخست سفرها؛

افزون بر ۱۱۴ هزار نفر مسافر از ناوگان عمومی گیلان استفاده کردند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: در دور نخست سفرهای نوروزی، ۱۱۴ هزار و ۳۶۱ مسافر توسط وسائل نقلیه عمومی شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری از پایانه های استان به مقاصد درون و برون استانی عزیمت کرده اند.

افزون بر ۱۱۴ هزار نفر مسافر از ناوگان عمومی گیلان استفاده کردند

وی اظهار کرد: از این تعداد مسافر ۲۶ هزار و ۳۸۷ نفر با اتوبوس، ۳۷ هزار و ۴۳۸ نفر با مینی بوس و ۵۰ هزار و ۵۳۶ نفر با سواری به مقاصد مورد نظر درون و برون استانی عزیمت کرده اند.
به گفته نازک کار، بررسی آمارها حاکی از آن است که طی دور اول سفرهای نوروزی سهم جابجایی مسافر درون استانی ۶۱ و نیم درصد و جابجایی مسافر، ۳۸ و نیم درصد بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان اضافه کرد: طی روزهای سپری شده تاکنون، بیشترین آمار جابجایی با ۱۴ هزار و ۸۳۰ نفر مسافر و اعزام ۲ هزار و ۴۲۶ دستگاه وسیله نقلیه مربوط به ۲۳ اسفندماه گذشته بوده و به ترتیب شهرستان های رشت، بندرانزلی و لاهیجان بیشترین مسافران خروجی در بخش برون استانی را داشته اند.
ستاد نوروزی مستقر در اداره کل حمل و نقل و راهداری گیلان با شماره تماس ۰۱۳۳۳۱۱۰۱۵۴ و کانون انجمن های صنفی حمل و نقل مسافر استان با شماره تلفن ۰۱۳۳۳۵۸۷۸۱۱ آماده رسیدگی به مشکلات و شکایت های مسافران هستند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه