رئیس پلیس راه استان گیلان خبر داد:

فوت ۱۵ نفر در تصادفات جاده ای گیلان/ افزایش ۲۵ درصدی مسافران نوروزی

رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: در ۱۰ روز از اجرای طرح نوروز ۹۷ تعداد ۷۲۱ هزار و ۸۰۴ خودرو و ۳ میلیون و ۴۳۹هزار و ۸۸۴ نفر وارد استان گیلان شدند.

فوت ۱۵ نفر در تصادفات جاده ای گیلان/ افزایش ۲۵ درصدی مسافران نوروزی

به گزارش ۸دی، سرهنگ حسین محمدپور با تشریح وضعیت ترافیکی استان گیلان در پنجمین روز از بهار ۹۷ اعلام نمود: تا ساعت ۱۲:۳۰ روز جاری در محور های منجیل به رودبار ، آستارا تالش حد فاصل پل خطبه سرا و رشت لاهیجان حد فاصل بازکیاگوراب و نیز محور لاهیجان به لنگرود حوالی دوربرگردان لیالستان ترافیک پرحجم و روان بوده و در سایر محورهای مواصلاتی ترافیک به صورت عادی و روان می باشد.

این مقام انتظامی در ادامه اعلام داشت: در ۱۰ روز از اجرای طرح نوروز ۹۷ تعداد ۷۲۱ هزار و ۸۰۴ خودرو و ۳ میلیون و ۴۳۹هزار و ۸۸۴ نفر وارد استان گیلان شدند که نسبت به سال گذشته ۲۱ درصد افزایش ورود خودرو و ۲۵ درصد افزایش ورود مسافر را شاهد بودیم.

رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان اظهار داشت: در طرح نوروزی امسال تعداد ۱۵ نفر از هموطنان ما در استان گیلان در تصادفات جاده ای جان باخته اند که ۹ نفر از آنان در تصادفاتی که علت حادثه تجاوز و انحراف به چپ بوده جان خود را از دست داده اند.

وی با توصیه به دقت و توجه کافی در رانندگی گفت: لازم است رانندگان در جاده های فاقد جدا کننده وسط از هرگونه انحراف و تجاوز به چپ و نیز سبقت های غیر مجاز پرهیز نمایند تا شاهد چنین حوادث ناگواری در ادامه طرح نوروز ۹۷ نباشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه