با حضور زائران گیلانی؛

«روایت خوبان» در مقر راهیان نور گیلان در جنوب کشور برگزار شد + تصاویر

مراسم شهدایی روایت خوبان با حضور زائران گیلانی راهیان نور و فرمانده سپاه قدس گیلان در مقر اردویی این استان در حبیب اللهی اهواز برگزار شد.

«روایت خوبان» در مقر راهیان نور گیلان در جنوب کشور برگزار شد + تصاویر

به گزارش خبرنگار هشت دی، مراسم شهدایی روایت خوبان با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان، مدیر کل راه و شهرسازی و رئیس سازمان اردویی گیلان در مقر راهیان نور این استان در اردوگاه شهید حبیب اللهی اهواز برگزار شد.

روایتگری سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس، سرهنگ بایرامی معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، برادر ره پیما از روایان و سرهنگ صیادی از مداحان راهیان نور بخشی از برنامه های این مراسم بود.

رونمایی از نماهنگ از چادر خاکی، اجرا و روایت گری محمد لطیفی از مجریان و جوانترین راوی، مداحی حاج محسن حامدی از مداحان انقلابی گیلان نیز در این مراسم اجرا شد.

همچنین با مشارکت فرمانده سپاه قدس گیلان، معاون هماهنگ کننده، مسئول سازمان اردویی و مدیر کل راه و شهرسازی گیلان به قید قرعه به ۸ نفر از زائران راهیان نور کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و یک کمک هزینه سفر به کربلا اهدا شد.

در پایان حسینیه تازه احداث مقر راهیان نور گیلان در اردوگاه حبیب اللهی اهواز نیز به نام حسینیه شهدای مدافع حرم توسط سردار عبدالله پور نامگذاری شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه