عکس/ محسن یگانه در بیمارستان

محسن یگانه خواننده جوان کشورمان که پنجشنبه شب به دلیل ضعف جسمانی در حین اجرای کنسرت در رامسر به بیمارستان امام سجاد این شهرستان منتقل و بستری شده بود ، پس از بهبودی ظهر امروز جمعه از بیمارستان مرخص شد.

عکس/ محسن یگانه در بیمارستان

به گزارش ۸دی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر گفت: که این خواننده جوان شب گذشته پس از نیم ساعت اجرای کنسرت دچار ضعف جسمانی شد و بلافاصله با حضور امدادگران اورژانس به بیمارستان انتقال یافت و برنامه کنسرت هم لغو شد.

محمدحسن صبوری افزود : یگانه پس از انتقال به بیمارستان با نظر پزشکان در بخش مراقبت های ویژه بستری و بررسی های پزشکی برای یافتن علت ضعف جسمانی وی شروع شد.
وی گفت که با بررسی های پزشکی از جمله انجام آزمایش های مختلف و اکوی قلبی ، کارهای درمانی لازم هم انجام شد و پزشکان صبح امروز با معاینه وبررسی مجدد وضعیت عمومی این خوانند جوان را خوب اعلام و او را ظهر امروز از بیمارستان مرخص کردند.

صبوری با اعلام این که کنسر یگانه برای دوم فروردین برنامه ریزی و با توجه به بیماری وی لغو شد ، افزود : بر این اساس بهای بلیت سئانس های اول و دوم کنسرت به خریداران عودت داده خواهد شد. وی ادامه داد : افرادی که بلیت خود را از طریق گیشه خریداری کردند می توانند با مراجعه حضوری به گیشه ها مورد نظر بهای بلیت را دریافت کنند و همچنین افرادی که بلیت کنسرت را اینترنتی خریداری کرده اند نیز پول بلیتشان به صورت اینترنتی عودت می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر اظهار داشت : با توجه به صحبت های که تاکنون شده است برنامه کنسرت یگانه در چالوس و نوشهر هم در شب های آینده لغو شده است.
کنسرت یگانه در رامسر یکی از مجموعه برنامه هائی بود که با عنوان ‘ بزرگ ترین جشنواره موسیقی کشور ‘ قرار بود از پنجشنبه شب دوم فروردین به مناسبت تعطیلات نوروزی با حضور ۱۰ خواننده پاپ در سالن تله کابین این شهرستان برگزار شود.

منبع: الف

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه