حادثه رانندگی در گیلان سه مصدوم بر جا گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: وقوع حادثه رانندگی در جمال آباد لوشان از توابع شهرستان رودبار، سه مصدوم به بیمارستان منتقل شدند.

حادثه رانندگی در گیلان سه مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش ۸دی، مهدی ولی پور افزود: برخورد سواری پراید، پژو پارس، ۲۰۶ و رانا در جمال آباد لوشان در محور قزوین به رشت سه کیلومتر بعد از روستای کوه گیر، سه مصدوم بر جا گذاشت.
وی اظهار داشت: این مصدومان در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر استان گیلان به مرکز درمانی شهرستان رودبار منتقل شدند.
طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر گیلان شامل طرح ملی ایمنی و سلامت و امداد و نجات از ۲۵ اسفند ماه گذشته در ۱۰۶ پایگاه، پست موقت و شعب آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه جاری ادامه دارد.
در اجرای طرح امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان در ۲۲ پایگاه ثابت، پست موقت در استان و ۱۶ شعبه هلال احمر در شهرستان ها با همکاری ۶۰۰ امدادگر آموزش دیده و داوطلب و ۲۰۰ نفر از نیروهای هلال احمر خدمات مورد نیاز را ارائه می دهند.
بر اساس آخرین آمار، شش هزار و ۸۹۵ نفر به صورت داوطلبانه با جمعیت هلال احمر استان همکاری می کنند، ۱۲ هزار و ۳۶۰ نفر نیز از اعضای جوان هلال احمر گیلان در کانون های غنچه های هلال، دانش آموزی، دانشجویی و طلاب عضو هستند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه