قایقران گیلانی تیم ملی روئینگ بانوان ایران

هدفم کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا است

قایقران گیلانی تیم ملی روئینگ بانوان ایران گفت: با تلاش فراوان می‌خواهم خوش‌رنگ‌ترین مدال بازی‌های آسیایی را برای کشورم و استانم به ارمغان بیاورم.

هدفم کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا است

به گزارش ۸دی، حمیرا برزگر با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروزی قرار دارد اظهار کرد: پنج روز اول عید در کنار خانواده هستم و بعدازآن به اردوی تیم ملی ملحق می‌شوم.

وی با بیان اینکه سال ۹۶ شروعی دوباره‌ای برای وی بوده است افزود: پس از دوری یک‌ساله از ورزش حرفه‌ای، مجدداً با تلاش فراوان به روئینگ برگشتم. تنها با سه ماه تمرین عازم مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند شدم و موفق شدم مدال نقره این بازی‌ها را کسب کنم.

قایقران گیلانی تیم ملی روئینگ بانوان ایران گفت: به عملکردم در سال گذشته نمره پانزده از بیست می‌دهم چون توانایی‌های خود را می‌شناسم و می‌خواهم به دوران اوجم بازگردم.

دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند با اشاره به اینکه برای کسب مدال طلای جاکارتا خیز برداشته است بیان کرد: با تلاش و پشتکار فراوان می‌خواهم خوش‌رنگ‌ترین مدال مسابقات آسیایی جاکارتا را کسب کنم و پیام‌آور شادی برای مردم کشور و استانم باشم.

وی گفت: از مسئولین قایقرانی گیلان بابت حمایت‌هایی که از من داشتند تشکر می‌کنم، در بازه‌های زمانی که خارج از اردوهای تیم ملی بودم با حمایت مسئولین قایقرانی گیلان توانستم شرایط خوبی داشته باشم و به‌راحتی تمرین کنم.

برزگر با اشاره به اینکه گیلان دارای استعدادهای زیادی در قایقرانی است تصریح کرد: امیدوارم مسئولین استان با فراهم آوردن امکانات و برگزاری تست‌های استعدادیابی در قایقرانی و به‌ویژه بخش روئینگ بتوانند استعدادهای گیلانی را شناسایی کرده و پرورش دهند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه