جانباختن ۹ تن در گیلان/ایمن رانندگی کنید تا سالم بمانید

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ایمن رانندگی کنید تا سالم بمانید؛ گفت: در طول ایام طرح نوروزی ۹ تن از هموطنان در تعداد ۵ فقره تصادف فوتی جان خود را از دست داده اند.

جانباختن ۹ تن در گیلان/ایمن رانندگی کنید تا سالم بمانید

به گزارش۸دی، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسین محمد پور” گفت: در حال حاضر حجم ورودی استان گیلان از مسیر منجیل به رودبار ترافیک نیمه سنگین گزارش شده که این حجم ورودی از خودرو در ترافیک مسیرهای سراوان به سمت فومن- صومعه سرا؛ سراوان به سمت کوچصفهان و همچنین سنگر به سیاهکل تاثیر گذار بوده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برابر آخرین آمار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تا دیروز ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۶ بیش از ۳۱۵ هزار و ۹۵۴ خودرو در پنج روز گذشته از طرح نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۲۹ اسفند وارد استان شده اند؛ افزود: این مقدار نسبت با مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۳۲ هزار خودرو ؛ افزایش ۱۱ درصدی داشته است.

سرهنگ محمدپور با اعلام اینکه برابر اعلام میراث فرهنگی و گردشگری همچنین مسافر ورودی در طول این ایام بالغ بر یک میلیون و ۹۵۲ هزار و ۶۷۶ نفر بوده؛ بیان داشت: مسافر ورودی استان نیز با افزایش ۱۶۲ هزار و ۵۳۲ نفری؛ افزایش ۱۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

وی با تصریح بر اینکه خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته تصادف منجر به فوت نداشتیم؛ اظهار داشت: اما در طول این ایام طرح نوروزی ۹ نفر از هموطنان در تعداد ۵ فقره تصادف فوتی جان خود را از دست داده اند که در مقایسه با سال گذشته ۳ نفر افزایش جان باخته نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته ایم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: با توجه به اینکه بیشترین علت تصادفات به وقوع پیوسته در مسیرهای جدا نشده بوده ( رفت و برگشتی) توصیه پلیس این است که رانندگان عزیز از عجله و شتاب بی مورد و همچنین سبقت و انحراف به چپ در مسیرهای جاده ای خودداری کرده و ایمن رانندگی کنند تا سالم بمانند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه