معاون مدیر کارخانه پوپلین رشت در گفتگو با8دی:

دلیل کنارگذاشتن نمایندگان کارگران پوپلین رشت برای بنده هم مشخص نیست/ فقط روال اداری کار را انجام دادم

معاون مدیر کارخانه پوپلین رشت، گفت: چیزی که مشهود است پایان قرارداد این افراد اعلام شده اما اینکه به چه دلیلی کنار گذاشته شدند برای بنده هم زیاد مشخص نیست حالا اینکه نیازی به وجودشان در شرکت نبوده یا خیر را بی اطلاعم و واحد مربوطه بیشتر اطلاع دارد.

دلیل کنارگذاشتن نمایندگان کارگران پوپلین رشت برای بنده هم مشخص نیست/ فقط روال اداری کار را انجام دادم

گزارش خبرنگار ۸دی، در تاریخ ۱۹ و ۲۰ اسفندماه کارگران ایران پوپلین رشت که چند ماه حقوق و عیدی معوقه داشتند اقدام به برگزاری تجمع کردند تا به حق و حقوق خود برسند.

این اقدام آن ها اگر چه منجر به دریافت حقوق شان شد اما با تاوانی دیگر روبرو شد زیرا رئیس انجمن صنفی کارگران این شرکت و ۳ نفر از اعضای این انجمن که نمایندگان کارگران ایران پوپلین رشت بودند روز گذشته با امضای میرآقایی معاون مدیرکارخانه از کنار گذاشته شده و حکم پایان قراردادشان به کارگزینی اعلام شد.

 

میرآقایی، معاون مدیر کارخانه ایران پوپلین رشت در گفت و گو با خبرنگار هشت دی درباره علت این موضوع اظهار کرد: بنده در واحد اداری کارخانه هستم و برای اخراج یا پایان قرارداد مسئول واحد بخش مربوطه تصمیم می گیرد.

وی با بیان اینکه در این باره حضرتی مدیرکارخانه در گفت وگویی علت این کار را پایان قرار داد این ۴ نفر اعلام کرد، افزود: به ما هم همین موضوع را گفتند و در این مورد کاری از دست ما برنمی آمد و ما فقط مسئول انجام روال عادی امور را بر عهده داشتیم.

معاون مدیر کارخانه پوپلین رشت، تصریح کرد: چیزی که مشهود است پایان قرارداد این افراد اعلام شده اما اینکه به چه دلیلی کنار گذاشته شدند برای بنده هم زیاد مشخص نیست حالا اینکه نیازی به وجودشان در شرکت نبوده یا خیر را بی اطلاعم و واحد مربوطه بیشتر اطلاع دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه