جدیدترین تغییرات نرخ ارز

بازار ارز در آخرین ساعات امسال با رفت و آمد زیادی همراه است و برخی از صرافی ها برخلاف روزهای گذشته در ارقام محدود دلار و یورو می فروشند.

جدیدترین تغییرات نرخ ارز

به گزارش ۸دی، در آخرین ساعات سال نو بازار ارز با تکاپوی زیادی همراه است هر چند خبری از صف‌های طولانی نیست، اما متقاضیان جسته و گریخته در بازار در رفت و آمد هستند.

در آستانه سال جدید بخش زیادی از متقاضیان به دنبال تهیه ارز مورد نیازشان در بازار هستند. افرادی که عمدتا مسافر هستند و در فرصت اندک باقی مانده تا پایان سال از صرافی‌ها و دست فروشان ارز خریداری می‌کنند.

همچون روزهای اخیر فروش دلار و یورو با مشکل زیادی همراه است و صرافی‌ها عمدتا برای این دو ارز فروشی ندارند و تنها چند صرافی به شکل محدود و در ارقام پایین دلار و یورو عرضه می‌کنند.

تهیه دلار و یورو در روزهای گذشته به به یک چالش تبدیل شده است و متقاضیان برای تهیه این دو ارز مهم با مشکل روبرو شده‌اند. متقاضیان عمدتا مجبور هستند برای تهیه دلار و یورو به سراغ دلالان و دست فروشان بروند، دست فروشانی که قیمت شان کمی از صرافی‌ها بالاتر است.

البته همان طور که اشاره شد در حال حاضر برخی از صرافی در ارقام محدود و کمتر از ۵۰۰ دلار فروش دلار انجام می‌دهند.

اکنون عمده معاملات هم با پول نقد انجام می‌شود و به دلیل نقل و انتقال زیاد پول در این مقطع از سال امکان جابه جایی پول با کارت بسیار سخت است.

برای تهیه سایر ارزها چندان مشکلی وجود ندارد و مسافران کشورهای اطراف و همسایه مثل ترکیه، گرجستان، آذربایجان و روسیه می‌توانند با سهولت ارز این کشورها را خریداری کنند.

در آستانه سال جدید هم قیمت دلار نسبت به روزهای قبل با افزایش روبرو شده است و از مرز ۴۹۰۰ تومان عبور کرده است و همین طور قیمت یورو به ۶۰۰۰ تومان رسیده است.

این در حالی است که قیمت تابلوهای صرافی‌ها قیمت دلار و یورو آزاد است و دیگر خبری از دلار دولتی یا همان دلار بانکی در صرافی‌ها نیست.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه