رییس شورای شهر رشت:

ساماندهی نیروهای شرکتی شهرداری رشت دغدغه همه اعضای شورا است/ برخی رسانه ها بی دلیل مبالغی دریافت کردند

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به لیست مالی منتشر شده رسانه ها، گفت: از صحت‌وسقم این لیست اطمینان ندارم زیرا برخی از این رسانه‌ها در قبال قراردادهای گذشته، آگهی مناقصه، رپورتاژ و پیرامون انعکاس خبر مبالغی دریافت کرده‌اند و برخی نیز بدون علت این مبالغ را دریافت کرده‌اند.

ساماندهی نیروهای شرکتی شهرداری رشت دغدغه همه اعضای شورا است/ برخی رسانه ها بی دلیل مبالغی دریافت کردند

به گزارش خبرنگار هشت دی، سید امیر حسین علوی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به هدف و برنامه اصلی شورای شهر پنجم اظهار داشت: بزرگترین برنامه اعضای این دوره از اعضای شورای شهر ایجاد یک شهر ایده آل مبتنی بر رشد و توسعه اقتصادی شهر است بطوریکه تمام امور می بایست در این مسیر قرار گیرند‌.

وی با بیان اینکه رشت برای رشد و پیشرفت نیازمند رشد طراز اقتصادی است افزود: بر این اساس یکی از سیاست های راهبردی در مدیریت شهری توسعه اقتصاد شهری است بطوریکه تمام امور می بایست در این مسیر قرار گیرند‌.

رئیس شورای اسلامی شهررشت با اشاره به لیست مالی منتشر شده رسانه ها که منجر به چالشی جدیده شده است و با بیان اینکه از شفاف‌سازی هراسی نداریم گفت: از صحت‌وسقم این لیست اطمینان ندارم زیرا برخی از این رسانه‌ها در قبال قراردادهای گذشته، آگهی مناقصه، رپورتاژ، تبلیغات و پیرامون انعکاس خبر مبالغی دریافت کرده‌اند و برخی نیز بدون علت این مبالغ را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بر اینکه پرداختی‌های به رسانه‌ها می بایست نظام‌مند و در چهارچوب انجام شود بیان داشت: کمیسیون فرهنگی و برنامه‌وبودجه شورای رشت در این حوزه ورود کند.

علوی اشاره به مشکلات پیرامون نیروهای شرکتی و حجمی شهرداری رشت افزود: ساماندهی نیروهای حجمی و شرکتی شهرداری رشت دغدغه همه اعضای شورا بوده و در این راستا طرح ایجاد شرکتی در شهرداری رشت مطرح‌شده است.

رئیس شورای اسلامی شهررشت با تاکید بر مسئله شفاف سازی بیان داشت: شفاف سازی تا زمانی که منجر به چالش و آسیب به آرامش روانی نشود مجاز است در غیر اینصورت عملی منطقی و معقولانه نیست.

وی با اشاره به عملکرد اعضای پنجمین دوره از شورای اسلامی شهر رشت گفت: در طول این ۶ماه اعضای شورای شهر ۸۰درصد از وقت خود را صرف جلسات رسمی و غیررسمی کردند که در این بین برنامه های ساختاری مناسب و مطلوبی نیز ارائه شده است.

علوی با تاکید بر تعامل بین شورای اسلامی رشت با رسانه ها خاطرنشان کرد: خبرنگاران‌پتانسیل ایجاد جریان و مطالبه شهری را دارند و بزرگترین نقص دوره چهارم شورای شهر رشت عدم تعامل با رسانه ها بوده است که در این دوره این نقص بطور کامل رفع شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه