مهم‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله‌ رهبر انقلاب در سال ۹۶ کدام است؟

دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی مهم‌ترین و به یادماندنی‌ترین جمله ایشان در سال ۹۶ را از دیدگاه مخاطبان به نظرسنجی گذاشت.

مهم‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله‌ رهبر انقلاب در سال ۹۶ کدام است؟
به گزارش ۸دی، دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی مهم‌ترین و به یادماندنی‌ترین جمله رهبر انقلاب در سال ۹۶ را از دیدگاه مخاطبان به نظرسنجی گذاشت.

مخاطبان  سایت دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌توانند جمله‌ مورد نظر خود را  از (اینجا) ارسال کنند و نتیجه این نظرسنجی بیست و نهم اسفندماه اعلام خواهد شد.

جملاتی که در این نظرسنجی به رای مخاطبان گذاشته شده به شرح ذیل است:

۱۳۹۶-۱۲-۲۴رهبر انقلاب: «عمل» مسئولان و علما ازجمله نمایندگان مجلس خبرگان دارای تأثیری بیشتر از تبلیغ زبانی است/ کار و تلاش سخت مسئولان و علما -حتی اگر جلوی چشم مردم نباشد- و پرهیز از دنیاپرستی و اشرافیگری، موجب جلب رحمت الهی و تأثیرگذاری بیشتر در مردم میشود و مردم نیز هنگامی که در حرف و عمل ما تناقض نبینند ایمانشان قوی‌تر خواهد شد و با اطمینان بیشتر در صراط مستقیم حرکت خواهند کرد.

۱۳۹۶-۱۲-۲۴رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار اعضای مجلس خبرگان: یک حرکت جوانانه و پرتلاش و پرنشاط در کشور وجود دارد که اعتقاد بنده به آینده‌ای بمراتب بهتر از امروز را برای ایران، مستحکم‌تر از همیشه کرده است/ از مشکلات معیشتی و دیگر مشکلات مردم اطلاع داریم اما معتقدیم هیچ مشکل حل‌نشدنی در کشور وجود ندارد. ان‌شاالله در چند روز آینده در این زمینه‌ها با مردم صحبت خواهم کرد.

۱۳۹۶-۱۲-۱۹رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار جوانان و نوجوانان عازم راهیان نور: علت ایجاد جنگ ۸ساله، ترس قدرتهای جهانی از اثرگذاری انقلاب بود/ مدعیان امروز، آمریکا و اروپای قدرتمند انگلیس و فرانسه و ایتالیا و آلمان و شوروی هرچه توانستند به صدام کمک کردند. فرانسه پیشرفته ‌ترین هواپیماها و بالگردها و آلمان مواد شیمیایی سمی را در اختیار رژیم صدام گذاشتند/ ما هنوز بعد از ۳۰ سال کسانی را در بین رزمندگانمان داریم که بخاطر آلودگیهای شیمیایی آن روز گرفتارند؛ بسیاری هم شهید شدند.

۱۳۹۶-۱۲-۱۷رهبر انقلاب: اینکه چهار دختر فریب بخورند و در خیابان حجابشان را بردارند، مسئله حقیری است. آن چیزی که من را حساس میکند طرح مسئله «حجاب اجباری» از دهان یک گروهی از خواص است. یعنی یک عده‌ای همان خطی را دنبال میکنند که دشمن نتوانسته بود آن را به نتیجه برساند/ آنچه که حرام شرعی است، نباید بصورت آشکار صورت بگیرد. شارع مقدس بر حکومت اسلامی تکلیف کرده که مانع از رواج حرام الهی در جامعه بشود.

۱۳۹۶-۱۲-۱۷رهبر انقلاب: آمریکایی که در همه‌جا حضور فتنه‌گرانه دارد میگوید چرا ایران در منطقه حضور دارد؛ خب، ما در منطقه هستیم، باید از تو اجازه بگیریم؟ هر وقت خواستیم در آمریکا حضور پیدا کنیم، باید با شما گفتگو کنیم/ همینطور کشورهای اروپایی که میگویند میخواهیم با ایران درباره حضورش در منطقه گفتگو کنیم؛ به شما چه مربوط است؟ شما چرا اینجا هستید؟ ما خودمان با مردم و حکومتهای منطقه صحبت میکنیم و الحمدلله موفق شدیم.

۱۳۹۶-۱۲-۱۷رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار مداحان: زن در منطق اسلام، موجودی است که دارای ایمان و عفاف است، متصدی مهمترین بخش تربیت است، در اجتماع اثرگذار است، رشد علمی و معنوی دارد، مدیر کانون بسیارمهم خانواده و مایه آرامش مرد است. اینها در کنار خصوصیات زنانه مانند لطافت و آمادگی دریافت انوار الهی است/ امروز، الگوی انحرافی زن، زن غربی است؛ شاخصه او برهنگی، و خصوصیتش جلب نظر مردان و موجب التذاذ مرد شدن است.

۱۳۹۶-۱۲-۱۳رهبر انقلاب در دیدار اساتید و نخبگان دانشگاه صنعتی شریف: تلاش علمی در دانشگاه‌ نباید متوقّف شود/ اگر تعهّد دینی و انقلابی نباشد، پیشرفت علمی به تنهایی‌ یک کشور را خوشبخت نمیکند. اگر بخواهیم کشور، ملّت، جامعه‌ بشری به سعادت برسد، راهش این است که آرمانهای دینی و الهی را برتر از همه‌ آرمانها قرار بدهیم؛ این در اقتصاد،در کار علمی،در اداره‌ کشور،در گزینش مدیران و در حرکت فکری ما هم باید اثر بگذارد.

۱۳۹۶-۱۲-۱۰رهبر انقلا ب در دیدار وزیر اوقاف سوریه: امیدوارم که ان‌شاءاللّه آن روزی را که شماها در قدس نماز جماعت میخوانید، ببینید و ببینیم ان‌شاءاللّه؛ ما معتقدیم که این ‌روز خواهد آمد. ممکن است شخص این حقیر یا امثال ما نباشند، امّا این روز خواهد آمد و دیر هم نخواهد شد. چند سال پیش، این همان دولتِ صهیونیستیِ همسایه‌ی شما گفت که ایران را ما تا مثلاً ۲۵ سال دیگر، چنین میکنیم، چنان میکنیم؛ من گفتم که شما ۲۵ سال دیگر را درک نخواهید کرد که بخواهید آن‌وقت شما آن کار را انجام بدهید! ان‌شاءالله این روز پیش می‌آید.

۱۳۹۶-۱۲-۱۰بیانات رهبرانقلاب در دیدار دست اندرکاران کنگره بزرگداشت روحانی شهید صدوق گلپایگانی و شهدای گلپایگان منتشر شد: علمای بزرگی در ۱۵۰سال اخیر از این شهر برخاستند لکن رنگ شهادت و زینت شهادت فراتر از این حرفهاست. از ویژگیهای شهید صدوق خدمت به مردم و مقابله و مواجهه‌ با دستگاه طاغوت است/ شهادت مرگ تاجرانه است،شهدای ما توانستند این جانِ از بین رفتنی را با خدای متعال معامله کنند.

۱۳۹۶-۱۲-۷بیانات رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره ۱۴هزار شهید جامعه کارگری کشور، منتشر شد: ما در میدان نبرد در دفاع ۸ساله، قبل از آن با گروهکها، در دوران انقلاب، و بعد از آن جای پای برجسته کارگران را میبینیم. ضدّانقلاب از اول چشمش به کارگرها بود تا جامعه کارگری را علیه جمهوری اسلامی تحریک کند؛ اما کارگران همیشه مقاومت کرده‌اند، ایستاده‌اند و با بصیرت، دست دشمن را رد کرده‌اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه