اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در آستارا آغاز شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا از آغاز اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی تا ۱۵ فروردین ماه با هدف تامین سلامت شهروندان و گردشگران در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در آستارا آغاز شد

به گزارش هشت دی، شهرام حسین نژادی  گفت: مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، غذاخوری ها و مهمانسراهای بین راهی در این طرح مورد بازرسی و نظارت ۹ بازرس واحد بهداشت محیط قرار می گیرند و توجه مردم به تاریخ تولید و انقضاء مواد غذایی در حین خرید ضروری است.
وی بیان کرد: ۹ داروخانه و سه مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵ در گردنه حیران و شهرهای لوندویل و آستارا با ۲۱ نیروی انسانی فعال است و ۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد از یک دستگاه خودروی نیسان در حال حمل به شهرستان تالش در ایست بازرسی قلعه محور آستارا-اردبیل کشف و راننده آن به محاکم قضایی معرفی شد.
حسن نژادی یادآور شد: شهروندان و مسافران در صورت مشاهده تخلف بهداشتی در حین خرید مواد عذایی، مراتب را با شماره تلفن ۰۱۳۴۴۸۱۳۰۳۳شبکه بهداشت و درمان آستارا به بازرسان واحد بهداشت محیط اطلاع دهند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و با میزبانی چند میلیون مسافر در سال و تردد بیش از ۸۰۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از مرز آن، جزو ۲۰ شهر گردشگرپذیر کشور است.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه