نماینده مردم آستانه‌اشرفیه :

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند جهاد و کوشش مضاعف مسئولان است

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی تحقق اقتصاد مقاومتی را مستلزم جهاد و کوشش مضاعف دانست و گفت: وضعیت اقتصاد کشور و معیشت مردم باوجود تلاش‌ها نگران‌کننده است.

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند جهاد و کوشش مضاعف مسئولان است

به گزارش هشت دی،محمدحسین قربانی  در رشت با ارزیابی مجموع اقدامات قوا برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی با ایده آل‌های پیش‌بینی‌شده بسیار فاصله‌داریم.

وی با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی با تلاش و کار جهادی محقق می‌شود گفت: گرچه کارهای خوبی شده اما با توجه به ظرفیت‌های موجود در کشور برای رسیدن به اهداف زمان زیادی باید سپری شود.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر جهاد و کوشش مضاعف برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی بیان کرد: علیرغم همه مشکلات بین‌المللی و همه سیاه نمایی‌های داخلی تلاش‌هایی صورت گرفته اما با توجه به اشرافی که از وضعیت اقتصاد کشور و معیشت مردم‌داریم وضعیت نگران‌کننده است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان تلاش‌های صورت گرفته را موجب هماهنگ شدن اقتصاد کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: باید واقعیت‌ها را دید و تلاش‌هایی که برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور می‌شود را نادیده نگرفت.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه