سخنگوی فراکسیون گردشگری مجلس مطرح کرد

بی‌رغبتی سرمایه‌گذاران بخش گردشگری با مانع‌تراشی‌های پی‌درپی

سخنگوی فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی از مانع‌تراشی‌های پی‌درپی و ایجاد بی‌رغبتی در سرمایه‌گذاران بخش گردشگری انتقاد کرد و گفت: علیرغم فقدان زیرساخت‌ها شمال مقصد گردشگران است.

بی‌رغبتی سرمایه‌گذاران بخش گردشگری با مانع‌تراشی‌های پی‌درپی

به گزارش هشت دی، ذبیح الله نیکفر  در رشت با تأکید بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان اظهار کرد: ظرفیت‌ها و زیرساخت‌هایی که باید در توسعه گردشگری ایجاد شود هنوز در گیلان فراهم نیست.

وی با اشاره به مانع‌تراشی دستگاه‌ها برای توسعه ظرفیت‌های گردشگری در گیلان گفت: سرمایه‌گذارانی که برای گردشگری به سازمان‌های مربوطه مراجعه می‌کنند با موانع متعدد روبرو می‌شوند.

سخنگوی فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مانع‌تراشی پی‌درپی رغبت را سرمایه‌گذاران گرفته افزود: موانع موجود در مسیر سرمایه‌گذاری مخصوصاً در گیلان موجب بی‌رغبتی در سرمایه‌گذاران و فعالان بخش گردشگری شده است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم رفع موانع موجود در توسعه گردشگری بیان کرد: در جلسات بر حمایت از سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی گفت‌وگو می‌شود اما رویه‌ و نحوه برخورد با سرمایه‌گذاران بخش گردشگری تغییر نمی‌کند.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه فقدان امکانات زیرساختی در گیلان نتوانسته رونقی در اقتصاد مردم ایجاد کند اظهار کرد: در حال حاضر حضور گردشگر در گیلان جز ترافیک سنگین در مواصلات و ایجاد مشکلات برای مردم منفعت دیگری نداشته است.

نیکفر با بیان اینکه باوجود تمام ضعف‌ها شمال کشور همچنان مقصد گردشگران است گفت: مردم علاقه‌مندند تا شمال کشور را در اوج فقدان زیرساخت‌ها مقصد گردشگری خود قرار بدهند اما باید ظرفیت‌ها و زیربنای گردشگری توسعه پیدا کند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه