تدارک تلویزیون در نوروز97 با 6 برنامه پر مخاطب؛

بازگشت قوی ترین مردان به تلویزیون بعد از ۶ سال/ «دورهمی»، «خندوانه»، «پایتخت»؛ دیگر از تلویزیون چه می خواهید؟

تلویزیون امسال تدارک مناسبی برای ایام عید در نظر گرفته و حداقل ۶مجموعه پرمخاطب را به آنتن فرستاده است.

بازگشت قوی ترین مردان به تلویزیون بعد از ۶ سال/ «دورهمی»، «خندوانه»، «پایتخت»؛ دیگر از تلویزیون چه می خواهید؟

به گزارش خبرنگار ۸دی، تلویزیون امسال تدارک مناسبی برای ایام عید در نظر گرفته و حداقل ۶مجموعه پرمخاطب را به آنتن فرستاده است، در زیر با این مجموعه ها آشنا می شویم:

پایتخت ۵

سیروس مقدم به عنوان کارگردان و الهام غفوری به عنوان تهیه‌کننده، چند سالی است در کنار گروه بازیگری خود یعنی ریما رامین‌فر، محسن تنابنده، علیرضا خمسه، مهران احمدی و سارا و نیکا‌ فرقانی اصل، با سریال پایتخت مهمان خانه‌های مردم می‌شوند. این بار سیروس مقدم پس از ساخت سریال «علی البدل» برای نوروز ۹۶ ، تولید «پایتخت ۵» را برای عیدانه ۹۷ به پایان رسانده است و باید منتظر ماند و دید که این بهار هم می‌تواند در جلب رضایت مخاطبان موفق باشد یا خیر. مجموعه تلویزیونی «پایتخت» تا به امروز در ۴ فصل قصه خانواده‌ای را تعریف می‌کند که علی‌رغم تمام مشغله‌های معیشتی و اجتماعی، در کنار یکدیگر ایستاده‌اند.

کمدی این سریال زیبا دلنشین، ساده و جذاب است و رسم و رسوم مردم ایران را با داستانی جذاب روایت می کند.

دیوار به دیوار ۲

 مجموعه تلویزیونی «دیوار به دیوار» به کارگردانی سامان مقدم با ایفای نقش رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، یاسمینا باهر، حسن زارعی، علی شادمان، مجید شهریاری، آزاده صمدی، مهسا طهماسبی، جواد عسگری، شمسی فضل اللهی، رضا ناجی، مهوش وقاری، امیر مهدی ژوله و … در نوروز ۹۶ به روی آنتن شبکه ۳ سیما رفت. قرار است سری دوم این مجموعه با فیلمنامه‌ای جدید نوروز امسال روی آنتن برود. سری اول این مجموعه مخاطبان زیادی را برای تلویزیون به ارمغان آورد.

آرماندو

 ایرج محمدی که پیش از این در نوروز ۹۵ ، با سریال «زعفرانی» از شبکه دو سیما مهمان خانه‌ ایرانیان بود، این بار با همکاری و کارگردانی احسان عبدی‌پور مجموعه تلویزیونی «آرماندو» را برای ایام نوروز ۹۷ آماده کرده است.این مجموعه تلویزیونی با حضور بازیگران کمدی مانند محمدرضا هدایتی، علی مسعودی، مرجانه گلچین، علی اوجی، سحر ولدبیگی، الیکا عبدالرزاقی و … قرار است با موقعیت‌های کمدی فضای طنز متفاوتی را رقم بزند.

شب عید

سعید آقاخانی به تلویزیون برمی‌گردد؛ در ماه‌های اخیر پس از یک سکوت خبری، ساخت سریال آقاخانی با نام «شب عید» علنی شد. «شب عید» یک مینی سریال ۶ قسمتی است که برای پخش از شبکه یک سیما در مشهد مقدس تولید شده است. سعید آقاخانی پیشتر سابقه فیلم های جذابی را در کارنامه خود دارد و نشان داده در این عرصه موفق بوده است.

حمید لولایی، مرجانه گلچین، نعیمه نظام‌دوست، حسین محب‌اهری، افسانه ناصری، زهره صفوی، سروش جمشیدی و علی هاشمی از جمله بازیگرانی هستند که در کنار سعید آقاخانی کارگردان و جواد فرحانی تهیه کننده به ایفای نقشه پرداخته‌اند.

 کلاه قرمزی

شیما بخشنده عروسک گردان کلاه قرمزی درباره تفاوت‌های نسخه تازه کلاه‌قرمزی نسبت به سالیان گذشته گفت: ایرج طهماسب هیچگاه نمی‌گذارد این مجموعه نسبت به سال‌های گذشته تکراری و یکنواخت شود و در کلاه‌قرمزی جدید هم ماجراهای تازه و هیجان‌انگیزی را خواهیم داشت.

این عروسک‌گردان جوان درباره افزوده شدن شخصیت‌های عروسکی به کلاه قرمزی جدید تصریح کرد: مردم مطمئن باشند که در این نسخه از کلاه‌قرمزی با اتفاقات جدید و همچنین عروسک‌های جدید روبرو خواهند شد. امیدوارم هرگونه مشکلی که به‌وجود آمده رفع شود تا ما بتوانیم نتیجه سه ماه زحمت خود را بگیریم.

خندوانه

محمد احسانی مدیر شبکه نسیم، در خصوص ضبط سری جدید «خندوانه» گفت: تیم «خندوانه» با  بررسی ایده و طرح‌های جدید از اول عید مهمان خانه های ایرانیان است خبر خوش در این سری از برنامه حضور جناب خان عروسک محبوب ایرانیان در برنامه است که پیش بینی می شود خندوانه را به روزهای اوج خود برگرداند.

دورهمی

برنامه دورهمی به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و اجرای مهران مدیری یکی از برنامه‌های موفق تلویزیون ایران محسوب می‌شود. تم کلی این برنامه استندآپ کمدی به‌همراه نمایش و حضور مهمان است. طی مدتی که از پخش این برنامه می‌گذرد، مدیری همواره در اجراهای خود سعی کرده تا با اشاره به موضوعات اجتماعی بار طنز برنامه را پیش ببرد.  قرار است برنامه دورهمی در ایام نوروز ۹۷ هرشب (به غیر از روزهای شهادت) ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش شود. همچنین این برنامه پیش از سال تحویل، در روز بیست و نهم اسفند از ساعت ۱۶ تا ۱۸ پخش خواهد شد. زوج هم زمان خندوانه و دورهمی در شبکه نسیم روزهای خوبی را در عید برای مردم ایران نوید می دهد.

بازگشت مردان آهنین بعد از ۶ سال

مسابقه جذاب مردان آهنین بعد از ۶‌سال وقفه بار دیگر در ایام نوروز از طریق شبکه سوم سیما پخش خواهد شد. در میان ٢۴ نفری که برای مسابقه مردان آهنین نوروز ٩٧ انتخاب شدند، از ورزشکاران نام آشنایی که قبلا جزو چهره‌های محبوب این برنامه تلویزیونی بودند، خبری نیست. افرادی چون برادران فاطمی، برادران قرایی، مجتبی ملکی، علی اسماعیلی و مسلم دارابی در مرحله انتخابی حاضر نشدند؛ اگرچه ممکن است از‌سال آینده بار دیگر خودشان را برای این مسابقات آماده کنند. شاید مطرح‌ترین ورزشکاران حاضر در این دوره محسن مسن آبادی و فرشید همتی باشند که قبلا نیز سابقه حضور در مسابقه مردان آهنین را داشته‌اند.

فرامرز خودنگاه، رئیس کمیته قویترین مردان فدراسیون پرورش اندام درباره صدور مجوز دوباره پخش مسابقه مردان آهنین می‌گوید: «باید از مسئولان صداوسیما تشکر کنم که در این زمینه با ما همکاری کرده و درنهایت مجوز پخش دوباره برنامه را صادر کردند. البته فدراسیون هم در این مدت پیگیر این برنامه بود و خدا را شکر درنهایت اتفاق خوبی رخ داد. مطمئنا بار دیگر مسابقه مردان آهنین با استقبال خوبی از سوی مردم در نوروز مواجه می‌شود. نخستین برنامه که امسال ضبط و پخش شود، از سال‌های آینده می‌توانیم با برنامه‌ریزی بهتری رقابت‌ها را برگزار کنیم.»

رئیس کمیته قویترین مردان درباره سطح مسابقه مردان آهنین نسبت به دوره‌های قبلی خاطرنشان می‌کند: «سطح مسابقات قطعا بالا خواهد بود چون ٢، ٣ نفر از ورزشکاران حاضر در این دوره سابقه قهرمانی در جهان را هم دارند. البته در دوره‌های قبلی نیز قهرمان‌های خوبی مثل برادران فاطمی و قرایی حضور داشتند اما نفرات آماده فعلی هم قابل احترام هستند. به نظرم شاید از ‌سال آینده ورزشکاران قدیمی هم بتوانند خودشان را آماده کنند و بار دیگر به مسابقات برگردند.»

 جادوی صدا، زمانی برای خندیدن و برنامه های متعدد دیگری نیز برای نوروز ۹۷ تدارک دیده شده امید است این مجموعه ها لبخند را به لبان ایرانیان بعد از تلخی های فراوان در سال ۹۶ بازگرداند و لحظه ای از غم های معیشتی آنان بکاهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه