جریمه هزار یورویی برای پلیس مسلمان!

یک پلیس مرد مسلمان در آلمان به دلیل اینکه با همکار خانم خود دست نداد جریمه شد. پلیس آلمان برای این مرد جریمه ۱۰۰۰ یورویی در نظر گرفته است.

جریمه هزار یورویی برای پلیس مسلمان!

به گزارش ۸دی،به نوشته روزنامه «دی ولت»، این پلیس مرد آلمانی به دلایل مذهبی در مراسم ترفیع درجه خود از دست دادن با یک همکار زن خود اجتناب کرد و حالا این اقدام این نیروی پلیس آلمان از ایالت راینلاند-فالت برای وی عواقب داشته است. وی باید برای این کار خود جریمه هزار یورویی پرداخت کند.
به گفته رئیس ‌پلیس آلمان وی با قبول شرایطی از کار خود اخراج نخواهد شد.
بنا به این گزارش، این کارمند پلیس در جشن ترفیع درجه‎اش با قراردادن دست روی قلبش و خم شدن برای همکار زن خود ادای احترام کرد و به وی دست نداد که این اقدام وی در سراسر آلمان خبرساز شد.
رئیس ‌پلیس آلمان از آنجایی که این کارمند مرد جرائمی نداشته و تا به حال به مجازاتی به دلایل جنایی و انظباطی محکوم نشده بود، او را از سمتش برکنار نکرد.
این افسر پلیس یک بیانیه را امضاء کرده است که بر اساس آن باید به نظم آزاد دموکراتیک پایبند باشد و به زنان بدون استثناء نگاه برابری داشته باشد. وی متعهد شد که از این پس از دست دادن به زنان به عنوان نشانه‎ای از احترام و به رسمیت شناختن حقوق برابر آنها اجتناب نکند. وی در صورت نقض این تعهدات باید در انتظار اخراج و برکناری از سمت خود باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه