افشاگری بهنوش بختیاری درباره اختلافاتش با سحر قریشی و علت آسیب دیدن الناز شاکردوست

بهنوش بختیاری در آخرین قسمت فصل دوم مهمان «من و شما» شد.

افشاگری بهنوش بختیاری درباره اختلافاتش با سحر قریشی و علت آسیب دیدن الناز شاکردوست

مصاحبه آرش ظلی پور با بهنوش بختیاری در برنامه من و شما

بهنوش بختیاری در حالی در برنامه تلویزیونی «من و شما» روبروی آرش ظلی پور نشست که حرفهای جنجالی و تندی به زبان آورد. او در ابتدا درباره افشاگری های چند سال پیش در برنامه ماه عسل و درباره پدر و مادرش گفت:

فردای آن روز از گفتن آن حرفها پشیمان شدم اما خدا را شکر رابطه ام با پدر و مادرم خیلی خوب شد. آن زمان که من این چیزها را گفتم هیچ کس جرات نمی کرد این گونه حقایق را بگوید و مثل الان نبود که بدبختی پُز باشد و شبیه کامیون بالابر عمل کند!

بختیاری در بخشی از صحبت هایش در پاسخ به این سوال که آیا هنوز با سحر قریشیقهر است، گفت:

بله ما با هم قهر هستیم. من سحر را خیلی دوست داشتم و مثل خواهر کوچکتر برای من بود. هم از لحاظ سنی و هم از این لحاظ که من وقتی داشتم کار می کردم، سحر نوجوان بوده و احتمالا داشته در خانه کوبلن می بافته است. ما با هم خوب بودیم اما یک روز دیدم در یک برنامه نشسته و هر چیزی که دلش می خواهد درباره من با قید تمام مشخصات از من می گوید. بعد که به او گفتم انکار کرد و گفت من درباره تو حرف نزدم؛ چرا دچار توهم شدی؟! اینقدر جسارت نداشت که بگوید درباره من صحبت کرده و به من گفت من با تو نبودم، مثل اینکه روانت مشکل دارد! با این حال من بعد از آن قضیه باز بزرگی کردم و عکس دو نفره مان را در اینستاگرام گذاشتم، ولی حتی یک بار با من تماس نگرفت. من که بخشیدم اما فراموش نمی کنم و عادت کردم که به هر کسی خوبی کنم پاسخ دیگری از او بگیرم.

وی همچنین درباره وضعیت کودکی که به سرپرستی گرفته بود، برای اولین بار توضیحاتی را ارائه داد و عنوان کرد:

خیلی سخت به ما بچه دادند و بعد از سه سال دوندگی این اتفاق بالاخره افتاد و بنا به قوانینی که وجود دارد، پدر و مادر جدید می توانند مدتی بچه را پیش خودشان ببرند تا مثل دوران نامزدی یک آشنایی صورت بگیرد که اگر در نهایت نخواستند ماجرا منتفی شود. یگانه هم به مدت ۱۵ روز در تعطیلات عید پیش من بود، اما من در آن مدت فهمیدم که او یک قیم پدرسوخته دارد که می خواهد ما را تلکه کند. برای همین چون حس میکردم اخاذی های او همیشگی خواهد بود نه من نه همسرم نتوانستیم با این مسئله کنار بیاییم و این اتفاق نیفتاد. از طرفی همسرم خیلی علاقه ای به فرزند خوانده داشتن نداشت. من فقط یک سر ماجرا هستم, و باید هر دو سر ماجرا راضی باشند.

بختیاری درباره حاشیه های فضای مجازی و ۶ میلیون دنبال کننده اش اظهار داشت:

من هیچ وقت فالوور نخریدم. یک زمانی این چیزها برایم مهم بود اما حالا این عدد بیشتر برای من فقط یک عدد است و بالا و پایینش تفاوتی ندارد. این عدد  برای من حاشیه هایی هم داشت و بعضی از همکاران من پشت سرم حرف می زنند و تعجب آور ترین اظهار نظر هم این بود که سال گذشته که من کاندید شده بودم یکی از همکارانم گفته بود که بهنوش را به خاطر تعداد فالوورهایش کاندید کردند تا تبلیغ جشنواره فجر شود.

بهنوش بختیاری در ادامه مصاحبه درباره وضعیت الناز شاکردوست گفت:

بر اثر یک شوخی و هل دادن الناز شاکردوست دچار مشکل گردید ولی او به خوبی در حال گذراندن مراحل درمانش است.

گفتنی است؛ برنامه «من و شما» به تهیه کنندگی هادی قندی، اجرای آرش ظلی پور و نویسندگی دنیا خمامی هر هفته جمعه ها از شبکه شما پخش می شود.

منبع: سیمرغ

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه