کار سخت مدیران استقلال برای تمدید قرارداد شفر و بازیکنان؛ قیمت‌ها بالا رفت

مدیران استقلال هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد سرمربی و بازیکنان تیم انجام نداده‌اند و البته کار بسیار دشواری هم دارند.

کار سخت مدیران استقلال برای تمدید قرارداد شفر و بازیکنان؛ قیمت‌ها بالا رفت
 به گزارش ۸دی،

بسیاری از بازیکنان تاثیرگذار استقلال و البته سرمربی موفق این تیم قراردادشان در پایان فصل به اتمام می رسد و باشگاه هنوز اقدامی برای تمدید انجام نداده است.

به گزارش نامه نیوز، هر چند برخی مدیران باشگاه از قرارداد یک و نیم ساله شفر خبر داده بودند اما این مربی آلمانی اخیرا تاکید کرده که قراردادش در پایان فصل به اتمام می رسد و مشخص نیست که فصل بعد سرمربی چه تیمی خواهد بود.
شفر با مبلغی نه چندان قابل توجه به استقلال آمد و حالا با توجه به عملکرد بسیار خوب در این تیم برای ادامه کار طبعا رقم بالاتری درخواست خواهد کرد و احتمالا در همین راستا اخباری درباره علاقمندی دیگر تیم ها به جذب وی منتشر می شود!
از سوی دیگر بازیکنان تاثیرگذاری مثل امید  ابراهیمی، ووریا غفوری، امید نورافکن، سید حسین حسینی و پژمان منتظری نیز قراردادشان در پایان فصل به اتمام می رسد و به این لیست باید علی قربانی و پادووانی را نیز اضافه کرد.
مدافع برزیلی به خاطر مصدومیت طبعا قراردادش تمدید نخواهد شد و اگر شفر بماند و بتواند مهاجم جدیدی جذب کند احتمالا قربانی هم باید دنبال تیمی جدید باشد و همین اتفاق ممکن است برای منتظری پا به سن گذاشته هم بیفتد اما سایر نفرات جزو گزینه های قطعی شفر و مدیران باشگاه برای ماندن هستند که البته قیمت شان نسبت به گذشته کاملا تفاوت خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه