مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان :

راه‌اندازی گروه جهادی در ایام نوروز برای محرومیت‌زدایی / جهادگران گیلان آماده ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکونی برای مستضعفان هستند

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از راه‌اندازی گروه جهادی در ایام نوروز برای محرومت زدایی خبر داد و گفت: جهادگران گیلان آماده ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان و قشر مستضعف جامعه هستند.

راه‌اندازی گروه جهادی در ایام نوروز برای محرومیت‌زدایی / جهادگران گیلان آماده ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکونی برای مستضعفان هستند

به گزارش هشت دی،سرهنگ احمد ابراهیمی در رشت با اشاره به تشدید و تقویت توان بسیج سازندگی در راستای محرومیت‌زدایی اظهار کرد: بسیج سازندگی استان در کنار سپاه‌های نواحی گیلان برنامه محرومیت‌زدایی را با شدت و قوت بیشتری دنبال می‌کند.

وی به ادامه خدمات‌رسانی به مردم در استان گیلان اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال با اعزام گروه‌های جهادی در دورترین و محروم‌ترین نقطه که نیازمند خدمات بودند از سوی بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی دانشجویی و محلات به آن‌ها خدمات فرهنگی، عمرانی، بهداشتی، درمانی و غیره ارائه‌شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه گیلان در زلزله کرمانشاه  یکی از برترین استان‌های کشور در ارائه خدمات عمرانی به زلزله‌زدگان بوده گفت: بالغ‌بر ۲۰۰ کانکس در کمترین زمان ممکن در مناطق زلزله‌زده دالاهو توسط جهادگران گیلانی نصب‌شده است.

ابراهیمی با بیان اینکه در حال حاضر جهادگران بسیجی در مرحله ساخت مسکن برای مددجویان بهزیستی در کرمانشاه هستند افزود: تا پایان سال ۲۰ واحد مسکونی در فاز اول آماده و مورد بهره‌برداری زلزله‌زدگان نیازمند قرار خواهد گرفت.

وی بابیان اینکه در ایام نوروز گروه‌های جهادی دانشجویی، تخصصی و محلات به نقاط محروم اعزام و به خدمات‌رسانی به مردم کم برخوردار شرکت می‌کنند گفت:  برخی از گروه‌های تخصصی برای تسریع در عملیات ساخت مسکن روستایی به کرمانشاه اعزام می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از عزم بسیج برای احیا جنگل و کاشت نهال خبر داد و گفت: در هفته درختکاری سال جاری توسط گروه‌های جهادی کاشت نهال در کل شهرستان‌های گیلان به‌صورت جدی پیگیری شد است و چندین هزار نهال در سطح استان کاشته شده است.

ابراهیمی با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قدس گیلان گفت: در سال آینده برنامه‌ریزی‌شده تا در راستای خدمات‌رسانی به مردم مناطق کم برخوردار از یک تا سه سال در یک منطقه حضور پیدا کنیم و تمام ابعاد محرومیت را ابتدا بررسی و سپس در جهت رفع آن بکوشیم.

وی با تأکید بر اینکه تلاش گروه‌های جهادی و سازندگی حذف محرومیت از سیمای استان است افزود: در سال ۹۶ شاهد جشن پایان ساخت یک هزار واحد ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد هستیم  که به همت شبکه‌ای از جهادگران استان ساخته‌شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با تقدیر از فرماندهی سپاه قدس گیلان، نواحی و بسیجیان جهادگر گفت: برای سال ۹۷ پیشنهادشده تا ۲۰۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان ساخته شود و در آن طرح نیز از همه توان بسیجیان و دستگاه‌های اجرایی برای محرومیت‌زدایی استفاده خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه