داماش توان مالی اعزام هواداران را به اصفهان ندارد

مدیر رسانه ای داماش گیلان با اشاره به دیدار حساس این تیم با ذوب آهن اصفهان، گفت: داماش توان مالی اعزام هوادارن را به اصفهان را ندارد.

داماش توان مالی اعزام هواداران را به اصفهان ندارد

به گزارش ۸دی نیوز، علی احمدی سراوانی در گفتگو با تسنیم با اشاره به وضعیت این تیم بعد از دیدار  با پرسپولیس، اظهار کرد: تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان پس از دیدار برابر پرسپولیس از عصر دیروز  برای دیدار با ذوب آهن اصفهان در استادیوم دکتر عضدی رشت مجدد آغاز شد.

وی افزود: در صورتی که مشکل خاصی وجود نداشته باشد، تمرینات را تا روز پنجشنبه هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ در استادیوم عضدی برگزار کرده  و عصر جمعه به سمت اصفهان حرکت می کنیم تا برای مسابقه در روز یکشنبه هفدهم فروردین ماه آماده باشیم.

مدیر رسانه ای داماش گیلان در مورد محرومان و مصدومان داماش برای این مسابقه گفت: دو بازیکن داماش گیلان در دیدار برابر ذوب آهن به دلیل محرومیت غایب هستند.

احمدی سراوانی خاطرنشان کرد: روح الله سیف الهی و رسول سروش نیا دو بازیکن داماش گیلان به دلیل دریافت اخطار در دیدار برابر پرسپولیس و سه اخطاره شدن داماش را در برابر ذوب آهن همراهی نمی کنند.

وی خاطرنشان کرد: هادی محمدی مدافع و رضا کاردوست هافبک داماش گیلان در دیدار داماش برابر پرسپولیس دچار مصدومیت جزئی شدند و مصدومیت این دو بازیکن داماش جدی نیست و مشکلی برای حضور در دیدار برابر ذوب آهن ندارند.

مدیر رسانه ای داماش گیلان با اشاره به آخرین وضعیت مالی این تیم گفت: به جز کمکی که از سوی استانداری گیلان و شهرداری رشت به داماش شد، برای بازی با پرسپولیس، قراردادی هم با شرکت کامپوره خزر به عنوان اسپانسر امضا نمودیم و همچنین قرار است شرکت گرند خراسان که به دنبال خرید امتیاز باشگاه داماش گیلان بود و در یک بازی نیز بر روی پیراهن داماش تبلیغ این شرکت نقش بسته بود، مبلغی به عنوان هزینه تبلیغ به باشگاه داماش پرداخت کند.

احمدی سراوانی در مورد اعزام هوادار برای مسابقه حساس با ذوب آهن به اصفهان گفت: دیگر نیاز به تکرار نیست که داماش با هوادارانش کامل می شود و هویت گرفته است اما همانطور که شرایط ما را می دانید برای اعزام خود تیم به اصفهان هم با مشکل مواجه هستیم، اما اگر ارگان ها و دوستانی توانایی کمک به داماش برای اعزام هوادار را داشته باشند از این امر استقبال می کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه