پر رنگ شدن نقش پلیس در رونق اقتصادی و ارتقاء فرهنگی گیلان

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: با تلاش مضاعف، نقش پلیس را در رونق افتصادی و ارتقاء فرهنگی استان پر رنگ خواهیم کرد.

پر رنگ  شدن  نقش پلیس در رونق اقتصادی  و ارتقاء فرهنگی گیلان

 به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ کامرانی صالح جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان در پنجمین کمیسیون قرارگاه نوروزی پلیس گفت: با عزمی راسخ و برنامه ریزی صحیح ، امنیت بهتری را در ایام نوروزی برای مردم و مسافران در استان مهیا نموده ایم .

+ü 1054

 سرهنگ کامرانی صالح  برنامه ریزی صورت گرفته را برای  بکار گیری نیروهای کمکی آموزش دیده ،تجهیز نیروها ،اختصاص کانکس ها در نقاط پرتجمع و مسافرخیز،تشدید واحدهای گشتی موتوری ، خودرویی ، پاس های پیاده ، نظارت بهتر بر صنوف ، حضور فعال در مناطق گردشگری و تفریحی و…. را از برنامه ریزیهای   صورت گرفته پلیس گیلان  برای ارائه خدمات بهتر و تامین امنیت درایام نوروز اعلام نمود.

وی کاهش کشته ها وتصادفات جاده ای وافزایش دستگیری سارقان را نشان از تلاش پلیس برای تامین و ایجادامنیت در جامعه اعلام نمود وابراز امید واری کرد با استمرار تلاشها پلیس و همکاری مسافرین نوروزی   ، همچنان شاهد روند کاهش کشته و تصادفات و ضریب امنیت در جامعه باشیم.

 جانشین رئیس پلیس گیلان به نامگذاری سال۹۳توسط مقام معظم رهبری نیز اشاره نمود و بیان داشت ، مقابله قاطع پلیس با کالای قاچاق و تعامل حسنه با دستگاه قضایی جهت دستگیری مفسدان اقتصادی و همچنین مقابله با هجمه فرهنگی نشان از آمادگی پلیس برای محقق شدن فرامین رهبری در جامعه دارد.

کامرانی صالح اعلام داشت:با تلاش مضاعف، برنامه ریزی اصولی ، آینده نگری و مدیریت جهادی ، نقش پلیس را در رونق افتصادی و ارتقاء فرهنگی استان پر رنگ خواهیم کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان بر توجیه روزانه واحدهای گشتی پلیس وهمچنین رفع آنی ایرادات ، معایب و نواقص جهت ارائه خدمات بهتر به جامعه تاکید کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه