مدير سازمان تعاون روستايي گیلان خبر داد

آغاز توزیع ۱۳۰ تن سیب و پرتقال شب عید از پنجشنبه در گیلان

مدیر سازمان تعاون روستایی گیلان از آغاز توزیع ۱۳۰ تن سیب و پرتقال شب عید از پنجشنبه در گیلان خبر داد.

آغاز توزیع ۱۳۰ تن سیب و پرتقال شب عید از پنجشنبه در گیلان

به گزارش هشت دی،تیمور رنگیدن در رشت، از توزیع ۱۳۰ تن میوه در گیلان خبر داد و اظهار کرد: ۷۰۰ تن پرتقال تامسون درجه‌یک تأمین‌شده از باغداران شرق گیلان و ۶۰۰ تن سیب تأمین‌شده از شهرستان اشنویه آذربایجان غربی در گیلان آماده توزیع است.

وی بابیان اینکه ۹۲ مرکز توزیع میوه در سطح استان آماده عرضه به مصرف‌کننده است افزود: در هر شهرستان حداقل سه و حداکثر هشت مرکز محیا شده‌اند تا میوه شب عید مردم را توزیع کنند.

مدیر سازمان تعاون روستایی گیلان گفت: در شهرستان رشت و توابع  ۳۲ مرکز توزیع میوه وجود دارند که ۱۷ مرکز تعاون روستایی در شهر رشت میوه شب عید را به مصرف‌کننده عرضه خواهند کرد.

رنگیدن بابیان اینکه توزیع میوه شب عید از فردا صبح آغاز می‌شود تصریح کرد: پیک توزیع میوه شب عید تا پایان سال است اما اگر متقاضی میوه داشته باشیم تا ۱۵ فروردین دو تا سه مرکز را برای توزیع میوه محیا خواهیم کرد.

وی بابیان اینکه قیمت میوه‌ها ۱۰ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود افزود: هنوز قیمت هر کیلو میوه پرتقال و سیب مشخص نشده اما فردا در کمیته راهبری بازار تعیین و به مراکز توزیع اعلام می‌شود.

مدیر سازمان تعاون روستایی گیلان با اشاره به خالص فروشی میوه امسال در مراکز عرضه گفت: برخلاف سال‌های گذشته امسال وزن سبد میوه از مقدار میوه کسر می‌شود که به نفع مصرف‌کننده است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه