نماینده مردم رشت در گفتگو با 8دی:

درگیری بر سر اموال «رشت الکتریک» سال هاست ادامه دارد/ تلاش می کنیم مشکلات «سیمکو» حل شود

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه سیمکو یک کارخانه خصوصی است که تلاش داریم مشکلاتش را حل کنیم، گفت: کاشی خزر هم یک شرکت شخصی است که با مشکل مواجه شد و ایران برک هم دچار مشکل شده است.

درگیری بر سر اموال «رشت الکتریک» سال هاست ادامه دارد/ تلاش می کنیم مشکلات «سیمکو» حل شود

جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس در گفتگو با خبرنگار ۸دی در رابطه با از دست رفتن کارخانه های مهم گیلان در سال های اخیر، اظهار کرد: برخی از این کارخانه ها مانند رشت الکتریک حدود ۱۰ سال قبل منحل شده‌اند و حالا درگیری بر سر اموال آن‌هاست و همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه با اشاره به کارخانه سیمکو، گفت: «سیمکو» یک کارخانه خصوصی است که تلاش داریم مشکلاتش را حل کنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس، بیان کرد: «کاشی خزر» هم یک شرکت شخصی است که با مشکل مواجه شد و «ایران برک» هم دچار مشکل شده است.

کوچکی نژاد با بیان اینکه درباره تمامی این شرکت‌ها چندین جلسه گذاشته‌ایم و در تلاش هستیم تا بتوانیم مشکلاتشان را حل کنیم، گفت: حل مشکلات این شرکت‌ها سخت است، چون خط تولید آنها فرسوده است و تولیداتشان قابلیت رقابت در بازار را ندارند.

وی اظهار کرد: رشت الکتریک شرکتی است که توسط همسران چند تن از مسئولان خریداری شد البته قصد و نیت اولیه این بود که این شرکت‌ها مجدداً راه‌اندازی شوند اما در ادامه تصمیم گرفتند که تغییر کاربری دهند و اموالش را بفروشند و کارخانه را تعطیل کنند که با واکنش کارگران مواجه شدند.

کوچکی نژاد افزود: در حال حاضر وضعیت اموال این کارخانه بلاتکلیف مانده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه