تساوی تراکتور سازی و الجزیره امارات

تیم های تراکتور سازی و الجزیره امارات به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند.

تساوی تراکتور سازی و الجزیره امارات

به گزارش ۸دی، تیم‌های تراکتورسازی و الجزیره امارات از ساعت ۱۶ امروز در گروه A لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل یکدیگر به میدان رفته اند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

۴۱ هزار نفر از هواداران تراکتور سازی در ورزشگاه حاضر شده و بازی را از نزدیک تماشا کردند.

گل تیم الجزیره توسط رومارینیو در دقیقه ۴۴ و گل تراکتور سازی نویز توسط فرزاد حاتیمی در دقیقه ۷۸ به ثمر رسید.

داور این دیدار به سالم رشید در دقیقه ۳۹ و خلفان مبارک الشمسی در دقیقه ۷۳ از الجزیره امارات و فرزاد حاتمی در دقیقه ۸۹ از تیم تراکتور سازی کارت زرد نشان داد.

ترکیب تراکتور سازی: جوردی آلمیدا، محمد نادری ( از دقیقه ۴۵- عارف آقاسی)، محمدرضا مهدی زاده ، محمد ایران‌پوریان، محمد مسلمی‌پور، علی طاهران (از دقیقه ۴۶- فرزاد حاتمی) ، مهدی مهدی پور، مهدی کیانی،دانیال اسماعیلی فر ، احسان پهلوان و ارسلان مطهری (از دقیقه ۸۳- سلیمان کرپیچ)

ترکیب الجزیره امارات: علی خسیف، موسالم فایض، مبارک بووسووفا، سلیم رشید، محمد الموسلمی، خلفان مبارک الشمسی (از دقیقه ۶۰- بادر الشابیبی)، یعقوب الحسینی، زاید العامری، رومارینهو، خلیفا مبارک . سلیم علی

دقایق حساس:

ارسال بازیکنان تراکتور سازی در دقیقه ۶ این دیدار از سمت راست زمین مسابقه به احسان پهلوان رسیده و این بازیکن پس از پشت سر گذاشتن چند بازیکن، ضربه اش را به سوی دروازه الجزیره امارات ارسال کرد که توپ تبدیل به کرنر شد.

ارسال ارسلان مطهری در دقیقه ۱۲ این دیدار از خط دفاع الجزیره فرار کرد ولی در ادامه مدافع تیم میهمان توانست وی را متوقف کند. داور در این صحنه اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

رومارینیو در دقیقه ۲۱ این دیدار در محطوه جریمه تراکتور سازی صاحب توپ شد که این بازیکن پس از کنترول توپ توانست توپ را در اختیار سالم فایض قرار بدهد ولی شوت این بازیکن با اختلاف نسبت به دروازه تراکتور سازی به بیرون رفت.

مهدی کیانی در دقیقه ۲۸ این دیدار از طریق محمد مسلمی پور صاحب توپ شد که شوت این بازیکن تبدیل به گل نشد.

ارسال محمد ایران پوریان در دقیقه ۳۴ به ارسلان مطهری رسیده و این بازیکن با ضربه سر توپ را به سمت دروازه الجزیره ارسال کرد ولی مدافعان این تیم توانستند توپ را دفع کنند.

ارسال مهدی پور در دقیقه ۳۹ توسط بازیکنان الجزیره دفع شد که در ادامه شوت زیبای احسان پهلوان با واکنش دروازه بان الجزیره راهی کرنر شد.

مسلمی پور در دقیقه ۴۵ این دیدار توپ را از ضربه ایستگاهی به سمت دروازه الجزیره ارسال کرد که توپ با واکنش دروازه بان این تیم راهی کرنر شد.

دانیال اسماعیلی فر در دقیقه ۴۸ این دیدار با دروازه بان الجزیره در موقعیت تک به تک قرار گرفت که دروازه بان الجزیره توانست توپ را دفع کند.

ارسال محمد ایرانپوریان در دقیقه ۵۵ از سمت راست که ضربه سر فرزاد حاتمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

احسان پهلوان در دقیقه ۵۶ از سمت چپ زمین مسابقه حرکت کرد که در ادامه ضربه این بازیکن به سمت دروازه با اختلاف اندک از کنار تیرک دروازه تیم میهمان به بیرون رفت.

فرزاد حاتمی در دقیقه ۵۸ این دیدار با استفاده از ارسال احسان پهلوان توپ را به ضربه سر به سمت دروازه تیم میهمان فرستاد ولی توپ تبدیل به گل نشد.

محمد ایرانپوریان در دقیقه ۷۹ این دیدار درون محوطه جریمه سرنگون میشود که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

فرزاد حاتمی در دقیقه ۸۲ این دیدار توپ را به دانیال اسماعیلی فر ارسال کرد که دروازه بان تیم میهمان توانست ضربه سر این بازیکن که توپ از بین پاهایش در حال ورود به دروازه بود را بگیرد.

شرح گل:

گل الجزیره امارات : بازیکنان تیم الجزیره امارات در دقیقه ۴۲ این دیدار توپ را با پاس در عمق در اختیار رومارینیو قرار دادند و این بازیکن در موقعیت تک به تک توانست دروازه تیم میزبان را باز کند.

گل تیم تراکتور سازی: احسان پهلوان در دقیقه ۷۸ این دیدار توپ را به فرزاد حاتمی در داخل محوطه جریمه الجزیره امارات ارسال کرد و این بازیکن توانست با ضربه سر دروازه تیم میهمان را باز کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه