متن و حاشیه جلسه استیضاح وزیر راه:

موافقان استیضاح: وزارت راه آتش به خرمن اعتماد مردم نسبت به مسؤولان انداخته/آخوندی: بابت تمام کاستی‌ها از ملت ایران پوزش می‌طلبم

نشست نوبت عصر امروز مجلس برای بررسی استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با اضهار نظر موافقان و مخالفان استیضاح در حال برگزاری است.

موافقان استیضاح: وزارت راه آتش به خرمن اعتماد مردم نسبت به مسؤولان انداخته/آخوندی: بابت تمام کاستی‌ها از ملت ایران پوزش می‌طلبم

به گزارش۸دی، نشست نوبت عصر امروز سه‌شنبه (۲۲ اسفند ۹۶) پارلمان که به منظور بررسی استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی است، دقایقی قبل به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد.

نمایندگان قرار است در جلسه امروز با استماع نظر موافقان و مخالفان استیضاح وزیر راه و همچنین اظهارات عباس آخوندی به استیضاح یا عدم آن رای دهند.

 در نوبت صبح امروز وکلای ملت با بررسی استیضاح علی ربیعی وزیر کار با ۱۲۶ رای مخالف، با استیضاح وی موافقت نکردند.

بیگی در موافقت با استیضاح وزیر راه و شهرسازی:
وزارت راه از نقاطی است که آتش به خرمن اعتماد مردم نسبت به مسئولین انداخته

نماینده تبریز گفت: وزارت راه و شهرسازی یکی از نقاطی است که آتش به خرمن اعتماد مردم بر کارآمدی و پاسخگویی کارگزاران نظام انداخته و قرینه ها و شواهد متعددی از راه می‌‌رسد که این ناتوانی و عدم کارآمدی را اثبات می‌کند.

حجت‌الاسلام آزادیخواه در موافقت با استیضاح آخوندی:
آقای آخوندی! چه اشکالی در کار است که وکلای ملت سه بار استیضاح‌تان می‌کنند

نماینده مردم ملایر در موافقت با استیضاح وزیر راه گفت: وزیر راه باید تأمل کند و ببیند چه اشکالی در کار است که سه مرتبه کارش به استیضاح کشیده شده است، شنیده می‌شود خود او نیز علاقه‌ای برای ادامه کار ندارد.

مرادی در جلسه استیضاح وزیر راه:
آقای آخوندی کدام یک از مشکلات مردم را حل کردید؟

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای آخوندی چند بار با نمایندگان برای حل مشکلات مردم جلسه گذاشتید و کدام یک از مشکلات مردم را حل کردید؟

عثمانی در موافقت با استیضاح آخوندی:
آقای آخوندی! چرا به جان مهندسین افتاده‌اید/سطح کنونی کار و تحرک وزرای دولت در سطح انتظارات مردم نیست

نماینده مردم بوکان در مجلس با بیان اینکه امروز کشور نیاز به تحرک دارد و باید موتور محرکه دولت به کار بیافتد، گفت: این سطح از کار و تحرک هرگز در سطح انتظارات مردم نیست و این وزیران هستند که باید با تحرک‌بخشی در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی باعث تحقق فضای بهتری شوند.

آخوندی در صحن علنی مجلس:
بابت تمام کاستی‌ها و کمبودها از ملت ایران پوزش می‌طلبم

وزیر راه و شهرسازی در جلسه استیضاح خود گفت: با توجه به اینکه آغاز استیضاح بر اساس سقوط هواپیما در منطقه دنا بود وظیفه خود می‌دانم خدمت خانواده عزیز جانباختگان تسلیت بگویم و بابت تمام کاستی‌ها و کمبودها از ملت عزیز پوزش بخواهم.

ادامه دارد…

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه