مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت بیان کرد

ساماندهی ۸۰ اکیپ سیار همیار آتش‌نشانان در چهارشنبه آخر سال

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه امسال‌ ۸۰ اکیپ آتش‌نشان سیار به‌عنوان همیار آتش‌نشانان هستند گفت: ۴۰ دستگاه خودروی پلیس راهور و ۴۰ دستگاه خودروی نیروی انتظامی به‌عنوان همیار آتش‌نشانان در سطح شهر هستند.

ساماندهی ۸۰ اکیپ سیار همیار آتش‌نشانان در چهارشنبه آخر سال

به گزارش هشت دی، بابک رمضانی با اشاره به آمادگی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت برای مواجه با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی با ۱۳ ایستگاه و ۳۱۰ نفر آتش‌نشان با افسر ارشد سازمان آتش‌نشانی و ۶۰ دستگاه خودرو آتش‌نشانی سنگین، نیمه سنگین و سبک و سه دستگاه موتورسیکلت به همراه تجهیزات اطفا حریق مجهز شده در این خودروها در ایستگاه‌های آتش‌نشانی مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر ایستگاه‌ها، خودروهای آتش‌نشانی نیز در برخی از نقاط شهر مستقر می‌شوند افزود: این کار برای این است که خودروهای آتش‌نشانی در اسرع وقت به محل حادثه احتمالی اعزام‌ شوند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت بیان کرد: حدود ۳۶ نفر از همکاران نیروی انتظامی در ایستگاه‌های آتش‌نشانی به‌عنوان همکار و همراه آتش‌نشان‌ها در عملیات‌های اعزامی هستند.

رمضانی با بیان اینکه امسال‌ ۸۰ اکیپ آتش‌نشان سیار به‌عنوان همیار آتش‌نشانان هستند افزود: ۴۰ دستگاه خودروی پلیس راهور و ۴۰ دستگاه خودروی نیروی انتظامی به‌عنوان همیار آتش‌نشانان در سطح شهر هستند.

وی با اشاره به اینکه خودروهای نیروی انتظامی آماده‌به‌خدمت هستند تصریح کرد: این خودروها در نقاط مختلف شهر مستقر و مجهز به تجهیزات ابتدایی اطفا حریق هستند که می‌توانند عملیات‌های بسیار مناسبی در لحظات اولیه داشته باشند و این اقدام خوبی بوده که امسال با هماهنگی نیروی انتظامی صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: پخش پوستر، بروشور، فیلم و انیمیشن‌های مربوط به چهارشنبه آخر سال و توصیه‌های ایمنی، خطرات و ناهنجاری‌ها ازجمله برنامه‌های سازمان است.

رمضانی با اشاره به اینکه آموزش در‌ سطوح مختلف جزو برنامه‌های سازمان است گفت: آموزش‌های لازم برای کودکان مهدکودک، مدارس، ادارات، اصناف، اقشار و دستگاه‌های مختلف از حدود ده روز گذشته در حال انجام است و همچنان تا ساعات منتهی به شب چهارشنبه آخر سال ادامه دارد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه