رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان:

برگزاری کلاس‌های آموزشی اقدامی مؤثر در پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال است

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های آموزشی اقدامی مؤثر در پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال است گفت: ۲۳ بیمارستان دولتی و بیمارستان‌های خصوصی در حالت آماده‌باش هستند.

برگزاری کلاس‌های آموزشی اقدامی مؤثر در پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال است

به گزارش هشت دی، پیمان اسدی با بیان اینکه موارد پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال از اول اسفندماه برنامه‌ریزی‌شده اظهار کرد: با توجه به اینکه اکثر مصدومان چهارشنبه آخر سال در بازه سنی هشت تا ۱۶ سال هستند برای بیشتر مدارس استان رابطین آموزشی تعیین شدند.

وی با اشاره به اینکه در مساجد و پایگاه‌های بسیج نیز رابط آموزشی برنامه‌ریزی شد افزود: در بیش از ۷۰ مدرسه و تعدادی از مساجد و پایگاه‌های بسیج نیز کلاس‌های آموزشی برگزار شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی اقدامی مؤثر در پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال است گفت: ۲۳ بیمارستان دولتی و بیمارستان‌های خصوصی در حالت آماده‌باش هستند.

اسدی با بیان اینکه در بیمارستان‌های دولتی سعی کردیم‌ نیروهای بخش اورژانس را افزایش دهیم تصریح کرد: این کار برای این بود که خدمات درمانی خوبی به مصدومان احتمالی ارائه شود و تمامی پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در استان نیز در حالت آماده‌باش هستند.

وی با اشاره به اینکه در رشت به‌جز ده پایگاه سطح شهر پنج اکیپ اضافی نیز در نقاط پرحادثه مستقر می‌کنیم بیان کرد: با این کار زمان امدادرسانی‌ به مصدومان احتمالی کاهش پیدا می‌کند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: برای تمامی کارکنان اورژانس ۱۱۵ در هفته گذشته کلاس‌های آموزشی برخورد با مصدومان سوختگی برگزار شد.

اسدی با بیان اینکه در سازمان اورژانس کشور کمپین نه به چهارشنبه‌سوری فعال‌شده افزود: سعی شده از هنرمندان، ورزشکاران و افراد ذی‌نفوذ برای مردم استفاده شود تا بتوانیم چهارشنبه آخر سال کم حادثه‌ای را داشته باشیم.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه