فرمانده سپاه قدس گیلان:

ساخت و اکران فیلم پروانه خورشید با مظلومیت همراه شد/ از تولید آثار مربوط به شهدای مدافع حرم حمایت نمی شود

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه به نظر می رسد گروه های ارزشی در تولید آثار مربوط به شهدای مدافع حرم هیچ حمایتی نمی شوند، گفت: فیلم پروانه خورشید گوشه ای از مظلومیت شهدای مدافع حرم را نشان می دهد که مانند شهدای دوران دفاع مقدس غریبانه و مظلومانه به شهادت رسیدند.

ساخت و اکران فیلم پروانه خورشید با مظلومیت همراه شد/ از تولید آثار مربوط به شهدای مدافع حرم حمایت نمی شود

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار محمد عبدالله پور شامگاه دوشنبه به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ اسفند ماه روز ملی شهدا در مراسم رونمایی از فیلم پروانه خورشید در سینما میرزا کوچک با اشاره به سختی هایی که دست اندرکاران این فیلم با آن مواجه بوده اند اظهار کرد: به نظر می رسد گروه های ارزشی و حزب اللهی در تولید آثار مربوط به شهدای مدافع حرم هیچ حمایتی نمی شوند.

وی با بیان اینکه چنین اقداماتی نیاز به سرمایه زیاد و فضای خاصی در کشور دارد همانند سخت گیری هایی که برای کارهای حاتمی کیا دارند، افزود: شهدا به ما آموخته اند که در کارهای سخت اگر استقامت و توکل داشته باشیم خداوند مسیر را به ما نشان می دهد.

فرمانده سپاه قدس گیلان درباره بودجه این فیلم بیان کرد: در ابتدا من به نیت ۲۰ شهدای مدافع حرم استان گیلان ۲۰میلیون تومان پول دادم، ولی متوجه شدم که دلیل عدم حمایت از این فیلم محوریت آن با شهدای مدافع حرم است.

عبدالله پور با اشاره به مظلومیت شهدای مدافع حرم گفت: برخی ادعا می کنند که مدافعان حرم برای دریافت پول جان خود را در دست می گیرند و در برابر دشمن می ایستند و برخی دیگر تهمت می زنند که رزمندگان مدافع حرم شست و شوی مغزی داده شده اند که اینها حرف های تلخی است که از جنگ در جبهه مقاومت سخت تر است.

 

 

وی با بیان اینکه هرکس که بخواهد برای شهدا کار کند رنگ و بوی آنها را می گیرد، افزود: ساخت این فیلم و حتی اکران آن نیز با مظلومیت همراه است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سلسه شهدای مدافع حرم به شهدای دوران دفاع مقدس باز می گردد، گفت: داعش درصدد بود تاریخ بزرگ بشریت را مثل مغول ها صفحه ای دیگری بزند.

وی با اشاره به امنیت حاکم در کشور بیان کرد: شهدای مدافع حرم با بصیرت از زندگی خود گذشتند، حرف ها و تهمت های ناروای زیادی دیدند و در نهایت شهدای مدافع حرم پا روی شانه شهدای دوران دفاع مقدس گذاشتند و به بهشت رفتند.

عبدالله پور درباره فیلم پروانه خورشید ابراز کرد: این فیلم گوشه ای از مظلومیت شهدای مدافع حرم را نشان می دهد که مانند شهدای دوران دفاع مقدس غریبانه و مظلومانه به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تاکنون تاریخ جنایت وحشیانه ای مانند داعش به چشم خود ندیده است، افزود: اگر شهدای مدافع حرم نبودند تمام ارتش های دنیا با هم توانایی مقابله و شکست قدرت داعش را نداشتند.

وی با تاکید بر اینکه شهدای دفاع مقدس تمام بلاها را از کشور دور کردند، بیان کرد: امروز برای تمام کارهای فرهنگی بودجه وجود دارد ولی برای راهیان نور همه بهانه تراشی می کنند و مظلومانه برگزار می شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تاکنون یک حرکت بزرگ و مؤثر برای شهدا انجام نشده است، افزود: شهدا چون به خدا پیوستند قدرت خدایی پیدا کردند و گره گشای تمام مشکلات هستند بطوری که اگر امثال شهید بابک نوری نبود اغتشاشات اخیر بی سرانجام نمی ماند.

عبدالله پور خاطرنشان کرد: برخی مسئولین فکر نکنند در این نظام کاره ای هستند زیرا کشور را شهدا مدیریت می کنند و ان شاءالله همه ما بزودی به شهدا ملحق شویم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه