مهم ترین اثرگذاری هنر در جامعه تاثیر ابدی آن در باور مردم است

سرهنگ دوهندو فرمانده سپاه ناحیه رشت، با بیان این مطلب که مهم ترین اثرگذاری “هنر”در جامعه تاثیر ابدی آن در “باور “مردم است افزود:.زیرا امروز تنهاو مهم ترین نقطه ای که دشمن هدف قرار داده “باور “مردم است.

مهم ترین اثرگذاری هنر در جامعه تاثیر ابدی آن در باور مردم است

به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز، فرمانده کل سپاه امروز در مراسم جشن بسیج هنر مندان که به مناسبت دهه کرامت برگزارشده بود تصریح کرد: امروز ما مفتخریم در زمانه ای نفس میکشیم که تحت لوای مقام معظم رهبری هستیم. وعلت بقای این نظام اسلامی و سرافرازی آن بلاشک بخاطر رهبری پر صلابت رهبر عظیم الشان و ولایت مداری مردم است.

سرهنگ دوهندو بیان کرد: پس ما هم برای حفظ این نظام باید قدم در عرصه حضور بگذاریم و بازبان هنر و ترویج هنروهنرمندان اسلامی مخاطبان رابسوی این حکومت اسلامی جذب کنیم.

فرمانده کل بسیج اظهار داشت: امروز بهترین زبان اثر گذاری برمردم در غالب هنر و نمایش و فیلم است زیرا مهم ترین نقطه ای که دشمن سوئ استفاده خواهد کرد باورهاو افکار مردم است زیرا اگر باورهای متزلزل شودرفتار انسان هم تغییر خواهد کرد. فرمانده کل بسیج رشت تاکید داشت:  مهم ترین اثرگذاری هنر در جامعه تاثیر ابدی آن در باور مردم است. زیرا امروز تنهاو مهم ترین نقطه ای که دشمن هدف قرار داده باور مردم است.

وی اشاره نمود به اینکه انقدر حیطه هنر مهم است که هر خرجی دراین زمینه انجام شود کم است و امروز ما در “بسیج و سپاه “هر کار هنری ای که انجام میدهیم بدلیل اینست که  “باور ” انسانها را محکم کنیم.

وی در پایان بیا ن نمود:یکی از هدفهای ما در بسیج بخاطر تحکم همین “باورهاست” که امیدوارم شما هنرمندان بسیجی  با ادامه همین خط مشی برای حفظ نظام جمهوری اسلامی تلاش کنید.

3

1

2

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه