رئیس اتحادیه کفاشان رشت:

مردم خرید چندانی از بازار شب عید نداشتند/ تا زمانی که دولت عیدی واریز نکند وضعیت ثابت است

رئیس اتحادیه کفاشان رشت، گفت: تاکنون مردم خرید چندانی نداشتند و این وضع تا زمانی که دولت عیدی را به حسابشان واریز کند ثابت است.

مردم خرید چندانی از بازار شب عید نداشتند/ تا زمانی که دولت عیدی واریز نکند وضعیت ثابت است

به گزارش ۸دی خسرو نصیرزاده رئیس اتحادیه کفاشان شهر رشت در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران» در رابطه با میزان خرید و فروش کفش در بازار شب عید اظهار کرد: تاکنون مردم خرید چندانی نداشتند و این وضع تا زمانی که دولت عیدی را به حسابشان واریز کند ثابت است.

وی از برپایی نمایشگاه بهاره بین المللی در جاده تهران خبر داد و گفت: کفش خوب دارای روکش چرم طبیعی یا مصنوعی، سبک و پیو است و اگر خریداران از مغازه داران درخواست کفش جنس خوب کنند فروشندگان به آنها معرفی می کند‌.

رئیس اتحادیه کفاشان رشت تصریح کرد: قیمت کفش خوب کمی بالا است ولی به دلیل کیفیت و جنس عالی ارزش خرید را دارد و اگر قیمت پایین باشد به طبع کیفیت کار هم کمی پایین است و معمولا از این قبیل اجناس با کیفیت پایین توسط دستفروشان فروخته میشود.

نصیرزاده از بالارفتن قیمت مواد اولیه در بازار خبر داد و بیان کرد: با وجود بالارفتن قیمت مواد اولیه با اینکه هر مغازه دار حق سود ۲۰ درصدی در فروش را دارد اما قیمت خود را بالا نبرده است و برای فروش بیشتر سود خود را کم کرده اند.

رئیس اتحادیه کفاشان رشت با اشاره به اینکه اجناس شب عید از دی ماه با پیش بینی رنگ سال تولید و وارد بازار می شود، گفت: مردم‌ منتظر اجناس جدید نباشند و تولیدات بعد از این برای فصل تابستان است.

وی شماره ۱۲۴ را خط ارتباطی بین مردم و مسئولین مربوط به رسیدگی تخلفات در فروش معرفی کرد و افزود: اتحادیه نیز تصمیم گرفته است که در ایام نوروز در خدمت مردم باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه