حجت الاسلام صفری امام جمعه جدید خشکبیجار شد

مراسم تودیع و معارفه امام جمعه جدید خشکبیجار با حضور مهدوی فرماندار رشت و تامینی نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی برگزار و طی آن حجت الاسلام صفری به عنوان امام جمعه جدید این بخش معرفی شد.

حجت الاسلام صفری امام جمعه جدید خشکبیجار شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خوبان خبر، جلسه تودیع و معارفه امام جمعه جدید بخش خشکبیجار در کتابخانه امیر المومنین(ع) شهر خشکبیجار با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

سید عیسی مهدوی فرماندار رشت، با تبریک سال نو و تسلیت ایام فاطمیه گفت: در دنیای امروز، اسلام در مقابل ایدئولوژی نظام سرمایه داری صف کشیده است.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در هنگام تحویل سال نو گفت: فرهنگ با اهمیت تر از اقتصاد است. با ایجاد فضای مجازی دنیا کوچک تر شده است که این موضوع موجب همگرایی یک فرهنگ با دیگر فرهنگ ها می شود.

مهدوی با بیان این که ما امروز در مراسم تودیع و معارفه دو عالم عزیز هستیم اظهار داشت: برای هر دوی این عزیزان آرزوی موفقیت داریم و امیدوارم تابع منویات مقام معظم رهبری باشیم تا ان شاالله بتوانیم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام اسلامی نژاد رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان گیلان طی سخنانی اظهار داشت: این جلسه جلسه مبارکی است چون جایگاه دین را تقویت می کند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان با بیان این که انسان از بدو تولد با مقدمه نماز آشنا می شود گفت: نماز در کلیه مراحل زندگی انسان از بدو تولد تا لحظه مرگ همراه وی می باشد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: نماز جمعه نشانه ی حاکمیت حکومت اسلامی است. نماز جمعه ویژگی های خاص باعث زدودن مفاسدی که در وجود انسان رخنه می کند می شود و اذکار آن باعث می شود انسان ها به انسانیت برسند.

وی همچنین از زحمات حجت الاسلام مودب پور در طول دوره فعالیتش قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت، سربلندی و سلامت را از خداوند متعال خواستار شد.

حجت الاسلام اسلامی نژاد با قرائت حکم حجت الاسلام محمد صفری ، به سخنان خود پایان داد.

به گزارش خوبان، حجت الاسلام صفری امام جمعه جدید خشکبیجار ضمن تشکر از مسئولین بخش و به خصوص حجت الاسلام مودب پور گفت: در سایه تقوا و اخلاص می توانیم با شناسایی ظرفیت ها و با عزم جدی و با مدیریت جهادی به وظیفه خود و توصیه های مقام معظم رهبری عمل نماییم.

حجت الاسلام صفری افزود: چیزی که مهم است اهمیت تفکر و شناساندن این امر مهم در زندگی می باشد.

در ادامه حجت الاسلام حجت الاسلام مودب پور امام جمعه سابق خشکبیجار با ابراز ارادت نسبت به مردم خشکبیجار و میهمانان اظهار داشت: باید نماز جمعه را تقویت و وحدت را حفظ نماییم.

وی با بیان این که روحانی باید تحصیلات بالا و اطلاعات به روز داشته باشد ، گفت: مردم تشنه معارف هستند. جایگاه امامت جمعه منتصب به حضرت ولی عصر (عج) است.

امام جمعه سابق خشکبیجار ادامه داد: ممکن است امام جمعه نقص داشته باشد، اما این موضوع نباید به جایگاه امامت جمعه خدشه وارد کند.

وی در پایان گفت: ان شا الله این سنگرها حفظ شود.

در پایان این جلسه، هر یک از مسئولین بخش به رسم یاد بودبا اهداء لوح تقدیر از زحمات حجت الاسلام مودب پور تقدیر نمودند.

گفتنی است؛ میهمانان ویژه این جلسه، مهدوی فرماندار رشت، حجت الاسلام والمسلمین اسلامی نژاد رئیس شورای سیاست گذاری امام جمعه استان گیلان، تامینی نماینده مردم رشت در مجلس اسلامی، یحیی پور جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت، شاددوست بخشدار خشکبیجار و جمعی از مسئولین بخش خشکبیجار بودند.

422

912

1213

1312

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه