گزارش لیگ یک؛

ادامه تساوی های ملوان/ فجر مدعی شد، خونه به خونه خوشحال!

۸ بازی هفته بیست و هفتم لیگ یک امروز برگزار شد و با باخت نفت مسجدسلیمان و توقف بادران، تقریبا همه نتایج تیم‌های بالای جدولی به سود خونه‌به‌خونه بابل فینالیست جام حذفی رقم خورد.

ادامه تساوی های ملوان/ فجر مدعی شد، خونه به خونه خوشحال!

به گزارش ۸دی، نتایج دیدارهای این هفته به شرح زیر است:

برق جدید شیراز ۰-۱ نساجی مازندران

نساجی دومین بازی خود با هدایت جواد نکونام را هم با پیروزی پشت سرگذاشت تا امیدهای این تیم برای صعود به لیگ برتر همچنان زنده بماند. محمد عباس‌زاده تک گل تیمش را زد تا برق که در نیم‌فصل اول یکی از مدعیان بود با باخت امروز به رده یازدهم جدول سقوط کند.

شهرداری تبریز ۳-۱ صبای قم

شاگردان سیروس دین‌محمدی همچنان سیر صعودی را طی می کنند. آنها امروز در برابر صبای بحران زده کار سختی نداشتند و با این پیروزی فاصله خود را با منطقه سقوط افزایش دادند. قمی‌ها هم با باخت امروز نشان دادند که نباید به بقای آنها در لیگ یک امید داشت.

راه آهن ۱-۷ فجرسپاسی

تیم بحران‌زده راه‌آهن که در دو سه هفته اخیر نتایج خوبی گرفته بود امروز مقابل مهمانش سنگین‌ترین شکست فصل را پذیرفت. محمدمهدی نظری هم در این بازی هت‌تریک کرد. با این برد فجر ۴۹ امتیازی شد و خود را به عنوان مدعی جدی صعود به لیگ برتر معرفی کرد.

اکسین البرز ۰-۰ ماشین سازی تبریز

برخلاف شهرداری، دومین تیم تبریزی لیگ یک نوسانات زیادی را در نتیجه‌گیری تجربه می‌کند و همین باعث شده تا همچنان دغدغه سقوط داشته باشد. اکسین البرز هم که تا چند هفته پیش مدعی صعود به لیگ برتر بود با تساوی امروز فاصله‌اش را با تیم‌های بالای جدول بیشتر کرد.

ملوان ۰-۰ ایرانجوان بوشهر

یک نتیجه ناامیدکننده دیگر برای انزلی‌چی‌ها! آنها در برابر تیمی که از ۱۱ بازی آخر خود ۱۰ بازی را واگذار کرده بودند به تساوی خانگی بدون گل رسیدند تا امید هواداران این تیم برای صعود به لیگ برتر به حداقل برسد. این تساوی البته همچنان تیم بوشهری را در منطقه خطر نگه داشت.

گل گهر سیرجان ۲-۱ نفت مسجدسلیمان

شاگردان محمود فکری در هفته‌های اخیر با استرس بازی می‌کنند و همین باعث شده تا نتایج خوبی نگیرند. آنها امروز هم به شاگردان وینکو بگوویچ باختند تا فاصله‌شان با رقیبان به حداقل برسد. حالا اگر خونه‌به‌خونه روز چهارشنبه بر آلومینیوم اراک غلبه کند به یک امتیازی این تیم خواهد رسید.

مس کرمان ۲-۱ مس رفسنجان

دربی مسی را شاگردان نخعی بردند تا همچنان شانس کوچکی برای صعود به لیگ برتر داشته باشند. شاگردان علی سامره هم با این باخت غیرمنتظره به روند نزولی خود ادامه دادند. آنها در ابتدای نیم‌فصل دوم نتایج فوق‌العاده‌ای گرفته بودند اما دوباره افت کردند و رویای صعود به لیگ برتر برای آنها از دست رفت.

شهرداری ماهشهر ۱-۱ بادران

شاگردان محمد ربیعی پیروزی را از دست دادند تا فرصت خوبی را برای نزدیک‌تر شدن به صدرنشین متزلزل این هفته‌های لیگ یک از دست بدهند. با نتایج خوب خونه‌به‌خونه و نساجی و فجرسپاسی، کار صعود به لیگ برتر برای تیم بادران سخت‌تر شده است.

جدول رده بندی

۱-نفت مسجد سلیمان ۵۳ امتیاز

۲-فجر سپاسی ۴۹ امتیاز

۳-خونه به خونه ۴۹ بازی(یک بازی کمتر)

۴-بادران ۴۸ امتیاز

۵-نساجی مازندران ۴۷ امتیاز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه