رئیس ستاد راهيان نور سپاه قدس گیلان مطرح کرد:

اعزام ۳۰ هزار زائر گیلانی به اردوهای راهیان نور/ حضور استاندار گیلان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در سومین روز از نوروز

رئیس ستاد راهیان نور سپاه قدس گیلان، گفت: این دوره از اعزام از ۱۰اسفند آغاز و تا ۱۵فرودین سال آینده ادامه دارد و در مجموع هدف‌گذاری ما اعزام ۳۰هزار زائر گیلانی از اقشار مختلف است.

اعزام ۳۰ هزار زائر گیلانی به اردوهای راهیان نور/ حضور استاندار گیلان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در سومین روز از نوروز

به گزارش خبرنگار هشت دی، سرهنگ عباس بایرامی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت سالروز راهیان نور در کانون بسیج جوانان رشت با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب به اهمیت راهیان نور، اظهار کرد: راهیان نور ابتکار بسیار بزرگ در استفاده از فرصتی به نام دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای راهیان نور این است که عزت و اقتدار ایران را به جهانیان یادآوری می‌کند، افزود: در طول تاریخ در هر جنگی بخشی از خاک ایران تصرف شد ولی جنگ تحمیلی با وجود مدت‌زمان طولانی و مقابله همه نیروهای قدرتمند علیه کشور ما، یک وجب خاک کشور را از دست ندادیم و این امر نشان‌دهنده حماسه، غیرت، شرف و ابهت رزمندگان و ملت بزرگ ایران است.

**راهیان نور پیوند دهنده و هویت بخش بنسل‌هاست

رئیس ستاد راهیان نور سپاه قدس گیلان تصریح کرد: راهیان نور یک نوع بازگشت به خویشتن همراه با قرار گرفتن در فضای روحانی، معنوی و تفریحی و آشنایی نسل سوم و چهارم با نسل اول و دوم انقلاب است و به‌نوعی منجر به پیوند محکم بین نسل‌ها می‌شود.

بایرامی با بیان اینکه راهیان نور هویت‌بخش نسل‌ها و پادزهر و مانعی محکم در مقابل تهاجم دشمنان است که منجر به تبلور غیرت دینی جوانان می‌شود، افزود: راهیان نور حس مسئولیت‌پذیری را در جوانان و نوجوانان افزایش می‌دهد و الگوی خوبی است که می‌شود در عرصه‌های علمی، فرهنگی، سازندگی و صنعتی استفاده کرد.

وی تصریح کرد: راهیان نور یک کار تربیتی است و یک‌ کارگاه عملی برای دانش آموزان جهت القای احساس خودباوری و افزایش اعتمادبه‌نفس است.

رئیس ستاد راهیان نورسپاه قدس گیلان در تشریح زمان و تعداد زائرین راهیان نور بابیان اینکه راهیان نور  به‌طور دائمی از فرودین هرسال آغاز و تا فرودین سال آینده به پایان می‌رسد، گفت: آغاز سفرهای راهیان نور امسال با افتتاحیه منطقه بازی دراز در سر پل ذهاب در اردیبهشت امسال آغازشده است.

وی بابیان اینکه راهیان نور تابستانی در غرب و شمالغرب و بخش دیگر راهیان نور در مهرماه آغاز شد، گفت: هدف‌گذاری ما روی ۱۳هزار دانش‌آموز بود که به غریب به ۱۱هزار نفر رسیدیم.

بایرامی با اشاره به اعزام دانشجویی زائرین راهیان نور در قرارگاه شهید علم الهدی ابراز کرد: آغاز اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی از بهمن ماه امسال از دانشگاه گیلان بوده است و همچنان ادامه دارد و هدف گزاری ما برای اعزام ۲۵۰۰ دانشجوی گیلانی به سفر زیارتی راهیان نور است‌

رئیس ستاد راهیان نور سپاه قدس گیلان درباره راهیان نور محلات و اشخاص بیان کرد: این دوره از اعزام از ۱۰اسفند آغاز و تا ۱۵فرودین سال آینده ادامه دارد و در مجموع هدف‌گذاری ما اعزام ۳۰هزار زائر گیلانی از اقشار مختلف است.

**حضور استاندار گیلان در سوم فرودین سال آینده در مناطق عملیاتی دفاع مقدس

وی با اشاره به سفرهای خانوادگی زائرین گیلانی با خودرو شخصی بیان کرد: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده فرمانده سپاه قدس گیلان زائرین که با وسایل شخصی خود به مناطق جنگی سفر کنند اسکان و تغذیه آن‌ها در اردوگاه شهید حبیب‌اللهی رایگان خواهد بود.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری مراسم آغاز سال نو در مناطق عملیاتی جنوب اضافه کرد: سوم روز نوروز استاندار گیلان به‌عنوان رئیس قرارگاه راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور پیدا خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه