فرمانده سپاه لنگرود خبر داد

اعزام نخستین کاروان محلات راهیان نور لنگرود به مناطق عملیاتی جنوب کشور

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود از اعزام نخستین کاروان محلات شهرستان لنگرود روز گذشته در قالب ۲۵۰ نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

اعزام نخستین کاروان محلات راهیان نور لنگرود به مناطق عملیاتی جنوب کشور

به گزارش هشت دی، حسن فیضیان در لنگرود اظهار کرد: توفیق شد تا سپاه پاسداران نیز در عرصه فرهنگی در مسیر اهداف شهدا و آشنایی نسل جدید با آرمان‌های انقلاب پیش‌قدم باشد که اردوی راهیان نور یکی از این اقدامات است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف راهیان نور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است گفت: رهبر معظم انقلاب، دفاع مقدس را گنجینه‌ای تمام‌نشدنی اعلام کردند که طبق این فرمایش بهترین مسیر برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس برگزاری اردوهای راهیان نور است.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود افزود: خاطرات شهدا درس استقامت و خودباوری با انسان می‌دهد که می‌توان این را در اردوی راهیان نور پیدا کرد.

فیضیان با بیان اینکه راهیان نور فرصتی برای آشنا شدن با مفاهیم انقلاب است تصریح کرد: نخستین کاروان محلات شهرستان لنگرود روز گذشته در قالب ۲۵۰ نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی گفت: افراد اعزام‌شده طی مدت ۵ روز از مناطق عملیاتی هویزه، شلمچه، اروندکنار، خرمشهر و یادمان‌های شهدا بازدید می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود اظهار کرد: با توجه به حضور پرشور مردم در ایام نوروز امکان سفر افراد با خودروهای شخصی نیز به جنوب کشور فراهم‌شده است که مسافران می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از پایگاه‌های مقاومت و سپاه لنگرود در اردوگاه حبیب الهی اسکان و پذیرایی شوند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه