نماینده مردم رشت:

مدیران اجرایی جلوی تحقق اقتصاد مقاومتی را می‌گیرند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه‌چیز برای تحقق اقتصاد مقاومتی محیا است گفت: مدیران اجرایی مایل به تحقق اقتصاد مقاومتی نیستند.

مدیران اجرایی جلوی تحقق اقتصاد مقاومتی را می‌گیرند

به گزارش هشت دی، محمدصادق حسنی  با ارزیابی از مجموع اقدامات قوا در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار کرد: مدیران ما روحیه اقتصاد مقاومتی ندارند و برخی‌ نمی‌خواهند که اقتصاد مقاومتی محقق شود.

وی با بیان اینکه همه‌چیز برای تحقق اقتصاد مقاومتی محیا است افزود: برخی از مدیران تنها به صندلی خود چسبیده‌ و مایل نیستند در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند و نتیجه تلاششان پس از اتمام مسئولیت به اسم کس دیگری نوشته شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرار مسئولان از انجام وظایفشان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی در سطح کلان خود اداره می‌شود اما این روحیه در بین مدیران پایین‌دست دیده نمی‌شود.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه از عملکرد مدیران اجرایی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی راضی نیست گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی راه‌های بسیار زیادی وجود دارد و ممکن است برخی‌ تلاش‌هایی نیز کرده باشند اما رضایت‌بخش و ملموس نیست.

حسنی با ابراز نارضایتی از عملکرد مدیران اجرایی در حوزه اقتصاد مقاومتی افزود: مدیران کل، رؤسای شرکت‌ها، مدیران ادارات و سایر نهادها ازجمله بانک‌ها باید فعالیت بیشتری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام می‌دادند اما در این مسیر موفق عمل نشد است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه