شهردار فومن در گفتگو با 8دی مطرح کرد:

اقدامات شهرداری فومن در آستانه سال جدید/ از آسفالت خیابان ها تا نورپردازی ورودی شهر

شهردار فومن با بیان اینکه فومن شهری گردشگری است، گفت: در آستانه سال نو اقدامات اولیه برای حضور میهمانان در حال انجام است.

اقدامات شهرداری فومن در آستانه سال جدید/ از آسفالت خیابان ها تا نورپردازی ورودی شهر

حسین غلام نیا در گفت وگو با خبرنگار ۸دی، درباره تغییرات شهر فومن در آستانه سال جدید، اظهار کرد: فومن شهری گردشگری است و اقدامات اولیه برای حضور میهمانان در حال انجام است.

وی از آسفالت خیابان های شهر فومن تا قبل از نوروز خبر داد و بیان کرد: آسفالت در خیابان های اصلی و خیابان هایی که نیاز به ترمیم دارند تا شب عید انجام می شود.

شهردار فومن با اشاره به اینکه در سال های گذشته شهر فومن از نظر نورپردازی بسیار ضعیف بود، گفت: چراغ های ورودی شهر، میدان اصلی، میدان ولی عصر، میدان ولایت فقیه و میدان پاسداران را تعویض خواهیم کرد.

غلام نیا تصریح کرد: حاجی آباد چراغانی شده است و در یک هفته آینده تا ورودی پل به سمت سپاه در هر دوطرف و همچنین بلوار شهدا از میدان کوچک به سمت شهر نیز چراغانی میشود.

شهردار فومن با بیان اینکه ۲ جایگاه سرویس بهداشتی در سرای مصلحی اضافه می شود، اذعان کرد: همچنین یک سرویس بهداشتی نیز در بلوار شهید خوش روش برای مسافران ایجاد شده است.

وی ضمن تشکر از تیم ۱۷۰ نفره شهرداری که همیشه در میدان کار حاضر بودند در مورد پل ورودی شهر فومن، گفت: این پل طرح ملی است و ارتباطی به شهرداری ندارد، این‌ مجموعه به فرمانداری و نماینده شهر برمی گردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه