دوازده فروردین آغازی بر پایان نظام‌های دیکتاتوری وابسته و غربی است

حجت الاسلام باقری در خطبه های نماز جمعه آستانه اشرفیه گفت: دوازده فروردین آغازی بر پایان نظام‌های دیکتاتوری وابسته و غربی بود که با گفتمان انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی را برای مردم ایران به ارمغان آورد.

دوازده فروردین آغازی بر پایان نظام‌های دیکتاتوری وابسته و غربی است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از آستان‌خبر، حجت‌الاسلام اسحاق باقری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه آستانه‌اشرفیه دوازدهم فروردین را، سرآغاز حیات واقعی اسلام در عصر دنیامداران و دنیاپرستان دانست و اظهار کرد: دوازده فروردین آغازی بر پایان نظام‌های دیکتاتوری وابسته و غربی بود که با گفتمان انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی را برای مردم ایران به ارمغان آورد.

 امام جمعه موقت آستانه‌اشرفیه رأی بالای مردم به جمهوری اسلامی را در دوازدهم فروردین ۱۳۵۸ را مهم‌ترین شکست استعمارگران و مزدوران عالم دانست و افزود: بیش از ۹۸ درصد از آرای مردم آری به انقلاب اسلامی ایران در اولین انتخابات آزاد ایران بود که استعمارگران از حضور پرشور مردم در این انتخابات حیرت‌زده بودند.

باقری مخفی بودن قبر فاطمه(س) را که به خواسته خود آن حضرت بود دارای پیامی سیاسی خواند و افزود: خانم فاطمه زهرا(س) با این اقدام سؤالی را در ذهن تمامی عالم برجای گذاشت که چرا قبر تنها دختر پیامبر اکرم(ص) مخفی مانده است.

امام جمعه موقت آستانه‌اشرفیه به هفتم فروردین سالروز ارتحال عالم ربانی آیت‌الله حاج حسین قمی و مبارزات وی اشاره کرد و افزود: خدمات و فعالیت‌های آیت‌الله قمی برای انقلاب اسلامی به خصوص در مشهد بسیار گران‌قدر بود.

وی به سالروز ارتحال آیت‌الله فاضل لنکرانی اشاره کرد و گفت: آیت‌الله فاضل فقیه مجاهدی بود که همیشه دوشادوش پدرش در کلاس‌های درس خارج حضور پیدا می‌کرد و از یاوران رهبر معظم انقلاب اسلامی به شمار می‌رفت.

باقری با ذکر روایتی از امام صادق(ع) در ارتباط با مراقبت از زبان گفت: هر کس زبانش را نگه دارد و از آن مراقبت کند خداوند عیبش را می‌پوشاند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه