با افزایش تولیدات داخلی دیگر دستمان جلوی دشمنان دراز نخواهد شد.

خطیب جمعه لاهیجان گفت: افزایش تولید خود نوعی گام نهادن در مسیر برآورد شدند اقتصاد مقاومتی است.با این دیگر دستمان جلوی دشمنان دراز نخواهد شد.

با افزایش تولیدات داخلی دیگر دستمان جلوی دشمنان دراز نخواهد شد.

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از لاهیجان، حجت الاسلام عبدالله زاده در خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان لاهیجان با بیان اینکه نماز بهترین ذکر برای ارتباط با خدا است گفت:نماز کارخانه انسان سازی است و با تاریخ گذشته پیوندی نا گسستنی دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در نماز کمالاتی نهفته است گفت: رعایت بهداشت فردی قبل از وضو ساختن،همیشه در صحنه بودن ، خالی نگذاشتن سنگرهای فرهنگی،قبول ولایت و رعایت نظم و انضباط از دیگر کمگفتالات نماز است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت اسلام به غذا و تغذیه و خوردن لقمه های حلال افزود:انسانی که مشروبات الکلی مصرف کند تا ۴۰ روز نمازش قابل قبول نیست.

خطیب جمعه لاهیجان ادامه داد: توجه به خانواده و رفتار نیکو داشتن به همسر از دیگر برکات نماز است که در صورت رعایت نکردن این اخلاق از کمالات نماز کاسته میشود.

وی با اشاره به ایام پیش رو و سالروز شهادت دخت نبی اکرم(ص) حضرت فاطمه(س) گفت:پیغمبر اسلام علاقه شدیدی به دختر خود داشتند و بارها فرمودند با بوسیدن دست فاطمه بوی بهشت را استشمام میکنم.

خطیب جمعه لاهیجان با اشاره به شیوه زندگی حضرت فاطمه (س) و نحوه شهادت و مکان دفن ایشان گفت:وصیت حضرت زهرا(س) یک وصیت سیاسی بود که امروزه حاکمان مکه و مدینه باید به آن پاسخ دهند.

وی با بیان این سوال که چرا حضرت زهرا(س) وصیت کردند تا قبر مطهرشان مخفی باشد افزود:دختر پیامبر اسلام در هزاروچهارصد سال قبل با شهادت خود درس پشتیابی از

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه