ادعای قتل پسری که جسدش پیدا نشد

پسر جوان با حضور در کلانتری مدعی شد یکی از دوستانش در نزاع کشته شده، اما بررسی‌ها نشان داد در زمان ذکر شده هیچ جسدی در محدوده ذکر شده کشف نشده است.

ادعای قتل پسری که جسدش پیدا نشد
به گزارش ۸دی؛ بعدازظهر هفدهم اسفند سال جاری مأموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند پسر هفده ساله‌ای با حضور در این کلانتری مدعی شده است یکی از دوستانش یکی دیگر از دوستانش را با ضربات چاقو حدود ۱۰ روز پیش در منطقه چهاردیواری به قتل رسانده است.
با اعلام مراتب این خبر به محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران، دستور بازداشت این پسر و تحقیقات بیشتر درباره این پرونده صادر شد.
بررسی‌های اولیه نشان داد که در تاریخ ذکر شده در محدوده چهاردیواری و حوالی آن جسدی کشف نشده و قتلی نیز گزارش نشده است همچنین با بررسی‌های بیشتر مشخص شد که اعلام فقدان فردی که بنابر اظهارات پسر هفده ساله به قتل رسیده نیز در مراجع انتظامی و قضایی به ثبت نرسیده است.
تحقیقات تکمیلی نشان داد پسر هفده ساله کارتن‌خواب بوده و سالها قبل منزلشان را ترک کرده است.
در ادامه تحقیقات، به دلیل اینکه پسر بازداشت شده زیر هفده سال سن داشت، پرونده با صدور قرار عدم صلاحیت برای بررسی بیشتر به دادسرای ویژه اطفال و نوجوانان فرستاده شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

منبع: خبرنگاران پویا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه