لذت بخش ترین خدمتی که در سال ۹۲ به مردم آستارا نموده اید چه بود؟

نماینده مردم آستارا با بیان اینکه تمام کارهایی که برای مردم انجام داده است باعث ایجاد رضایت و خرسندی وی شده است گفت: اما جلوگیری از مرگ و طلاق دو عملی بود که هرگز از خاطرم محو نمی شود.

لذت بخش ترین خدمتی که در سال ۹۲ به مردم آستارا نموده اید چه بود؟

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، در روزهای آغازین سال ۹۳ به سراغ برخی از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی رفتیم تا گفتگویی غیر رسمی و خودمانی با آنان داشته باشیم.

از نمایندگان پرسیده شد بهترین و زیباترین کاری که در سال ۹۲ انجام داده اند و خودشان هم بسیار از این کار لذت بردند و رضایت دارند چه بوده است؟

صفر نعیمی در پاسخ به این سوال خبرنگار ۸دی نیـوز ضمن تبریک سال نو به مردم گیلان و آرزوی سالی سرشار از موفقیت برای ایران اسلامی، خدمت به مردم را بزرگترین عبادت ها عنوان و اظهار کرد: مردم با بصیرت و همیشه در صحنه ایران اسلامی لیاقت بهترین خدمت‌ها را دارند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه خدمت به مردم آغاز و پایان سال نمی ‌شناسد، گفت: خدمت صادقانه به مردم موجب رضایتمندی خداوند است.

وی با بیان اینکه تمام کارهایی که برای مردم انجام داده است باعث ایجاد رضایت و خرسندی وی شده است افزود: اما جلوگیری از مرگ و طلاق دو عملی بود که هرگز از خاطرم محو نمی شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصادفی در نیمه شب در حوزه فعالیت خود بیان کرد: دکتری از نجات جوان حادثه دیده بعد از جواب ندادن ساکشن و نبود ساکشن دیگر مایوس شد.

وی تاکید کرد: من از دکتر پرسیدم راهکار چیست یعنی تمام شد.

نعیمی در ادامه با این توضیح که من بلافاصله و بدون درنگ پمپ را با قیچی بریدم و ساکشن را با دهان خود انجام دادم با اظهار خرسندی گفت: این جوان امروز زنده و سلامت است و به زندگی خود ادامه می دهد.

نماینده مردم آستارا با بیان اینکه جلوگیری از طلاق یک زوج با وجود عشق و محبت بین آنها در سال ۹۲ هرگز از ذهنم خارج نمی شود اظهار کرد: این دو جوان به دلیل بچه دار نشدن قصد جدایی داشتند.

نعیمی با این توضیح که مشکل ناباروی این زوج با تامین هزینه جراحی قابل حل بود، گفت: من از هزینه شخصی خود هزینه جراحی را پرداخت کردم و اکنون این زوج جوان صاحب فرزند شده اند.

نعیمی با بیان اینکه شیرینی انجام این دوعمل همیشه با من است گفت: برطرف کردن دغدغه ها و مشکلات مردم باید همواره سرلوحه کار مسئولان باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه