نماینده رشت در گفتگو با 8دی:

«طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان» را امضاء نکردم/ سنگ بزرگ علامت نزدن است

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه «طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان» را امضاء نکردم، گفت: ما قانون به اندازه کافی داریم نظر شخصی ام بر این است که سنگ بزرگ‌ علامت نزدن است و این یک سنگ خیلی بزرگ است.

«طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان» را امضاء نکردم/ سنگ بزرگ علامت نزدن است

محمدصادق حسنی جوریابی در گفت وگو با خبرنگار هشت دی در رابطه با نظرش در خصوص “طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان»، اظهار کرد: من این طرح را امضاء نکرده ام و دلایل خاص خودم را دارم.

وی با بیان اینکه ما قانون به اندازه کافی داریم، گفت: نظر شخصی ام بر این است که سنگ بزرگ‌ علامت نزدن است و این یک سنگ خیلی بزرگ است.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه شخص بنده زندگی، درآمد و اموالم مشخص است و اگر جایی از آوردم می دانم از کجا آوردم، گفت: الان با توجه به شرایط جامعه یک آدم‌سیاسی باید حواسش جمع باشد و احساس می کنم الان زمان این کار نیست چون ما قانون به انداره کافی داریم و همه چیز مشخص است.

حسنی جوریابی با بیان اینکه همانطور که در همایش مالیات و رسانه مطرح کردم پیگیر یک‌ طرحی هستم که شدیدتر از این برنامه است، گفت: چارچوب این برنامه ای که برای سال آینده در نظر دارم کاملا مشخص است.

وی افزود: بررسی ها و شناسایی هایی زیادی کردم که این برنامه در حد معمول و معقول است ولی “طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان” خیلی طرح سنگین و بزرگی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
آقای نماینده! شماها می توانستید به جای مخالفت و بهانه آوردن در مورد طرح اعاده اموال نامشروع یا همان طرح «از کجا آورده ای»ایرادهای آن را برطرف کنید و طرحی قابل اجرا تصویب و بر اجرایش نظارت کنید.اگر قانون به اندازه کافی هست چرا تاکنون اجرا و از سوی امثال شما مطالبه نشده است؟!
سلام
اقای نماینده ستگ بزرگ ادم بزرگ میخواهد همه ماجرا این است که متاسفانه ادمهایمان یا به اندازه کافی برای کارهای بزرگ، بزرگ نیستند و یا رطب خورده ای هستند که توان منع ندارند
متین
اگر به اندازه کافی قانون دارید پس چطور تا این حجم دزدی و اختلاس اتفاق میوفته؟پس چطور حقوق ها نجومی میشه؟پس چطور وزیر میلیاردی میشه؟ بنابراین مشکل از طرح نیست بلکه مشکل از تفکر شماست
در حاشیه