هر آمدنی، رفتنی دارد/ از امام جمعه جدید به گرمی استقبال نمایید

امام جمعه خشکبیجار اظهار داشت: شهر خشکبیجار صاحب مردمی ولایتمدار، مومن، همواره در خط امام و انقلاب و مطیع فرمان ولایت است که در عرصه های مختلف همچون انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاها که اخیراً برگزار شد، حضور خود را به رخ همگان کشیدند.

هر آمدنی، رفتنی دارد/ از امام جمعه جدید به گرمی استقبال نمایید

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خوبان خبر، مسئولین بخش خشکبیجار با امام جمعه بخش خشکبیجار در مسجد جامع این شهر دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار نوروزی شاددوست بخشدار خشکبیجار، اثنی عشری شهردار، صفری رئیس شورای شهر، دوستدار فرمانده حوزه مقاومت بسیج خشکبیجار و جمع دیگری از مسئولین حضور داشتند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین مودب پور ضمن تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت و آغاز سال ۱۳۹۳، به پیشگاه ملت بزرگ و سرافراز ایران و مردم ولایتمدار شهر خشکبیجار گفت: بهترین سالهای عمر خود را درکنار مردم ولایتمدار این شهر گذراندم .

امام جمعه خشکبیجار در ادامه اظهار داشت: شهر خشکبیجار صاحب مردمی ولایتمدار، مومن، همواره در خط امام و انقلاب و مطیع فرمان ولایت است که در عرصه های مختلف همچون انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاها که اخیراً برگزار شد، حضور خود را به رخ همگان کشیدند.

حجت الاسلام و المسملمین مودب پور ابراز امیدواری نمود تا در آینده نیز مردم خشکبیجار با این اندیشه انقلابی در صف مقدم بمانند.

167

وی همچنین از مسئولین بخش به خصوص شاددوست بخشدار خشکبیجار درخواست نمود تا با توجه به سوابق مدیریتی و تدبیری که دارد، با سعه صدر و با گذشت، موضوعات نا به هنجار را خنثی نماید تا این شهر با آرامش در مسیر انقلاب و رهبری گام بردارد.

وی با بیان این که هر آمدنی رفتنی دارد گفت: بنده هم راه دور نمی روم و با همین شغل تبلیغ همچنان در خدمت مردم هستم. هویت من از همین سفره امام حسین (ع) شکل گرفته است.

حجت الاسلام مودب پور همچنین ابراز امیدواری نمود تا شاکله خوب نماز جمعه که در بخش خشکبیجار بنا شده همچنان پایدار بماند.

وی امام جمعه را نمادی از ولی فقیه دانست و خاطرنشان کرد: جایگاه نماز جمعه جایگاه مردان بزرگ و اولیاالله بوده است و بنده خود را لایق و شایسته آن نمی دیدم به عنوان امام جمعه شما باشم. بنده یک طلبه و روحانی هستم.

421

امام جمعه خشکبیجار همچنین از مسئولین تقاضا نمود تا از امام جمعه جدید به خوبی و با دلگرمی استقبال نمایند و به ایشان لطف و مرحمت نشان دهند.

حجت الاسلام مودب پور در پایان گفت: در خاتمه از درگاه ایزد منان برای همگان سالی سرشار از برکت، معنویت، سلامتی، بهرورزی و پیشرفت را خواستارم.

در ادامه این دیدار نیز هر یک از بازاریان و مسئولین بخش خشکبیجار از زحمات چندین ساله امام جمعه خشکبیجار، حجت الاسلام مودب پور قدردانی نموده و سلامتی توام با موفقیت را برای وی آرزو نمودند.

گفتنی است؛ مراسم تودیع و معارفه امام جمعه جدید خشکبیجار در سالن کتابخانه امیرالمومنین خشکبیجار برگزار می شود و طی آن حجت الاسلام محمد صفری ملک میان امام جمعه موقت چابکسر، به عنوان امام جمعه جدید خشکبیجار معرفی خواهد شد. پیش از این حجت الاسلام مودب پور به مدت سه سال امام جمعه خشکبیجار بود.

811

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه