سیدجلال در آستانه رسیدن به پرافتخارترین بازیکن لیگ

سیدجلال حسینی در دومین فصل حضور دوباره‌اش در پرسپولیس در نزدیکی تجربه دوباره بالا بردن جام قهرمانی قرار دارد.

سیدجلال در آستانه رسیدن به پرافتخارترین بازیکن لیگ

به گزارش ۸دی، سیدجلال حسینی در شرایطی در اردوی امارات حضور دارد که فاصله کمی با کسب عنوان پرافتخارترین بازیکن لیگ قرار دارد. کاپیتان پرافتخار پرسپولیس که پنجمین جام قهرمانی خود در لیگ برتر تجربه کرده است، اینبار در شرایطی آخرین بازی سال ۹۶ را در امارات پیش رو دارد که کمتر از یک ماه دیگر می‌تواند شانس بالا بردن دوباره‌ی جام قهرمانی را پشت سر بگذارد.

سیدجلال حسینی یک بار با سایپا، سه بار با سپاهان و یک بار با پرسپولیس قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده و روز نهم فروردین ۹۷ می‌تواند با کسب حداقل امتیاز برابر تیم سایپا به قهرمانی دیگری در لیگ برتر دست یابد تا در آستانه حضور در روسیه به عنوان پرافتخارترین بازیکن ایرانی در این رقابت‌ها حضور داشته باشد.

سیدجلال حسینی با رهبری فوق العاده خود در خط دفاعی پرسپولیس در طول دو فصل اخیر نیز سرخپوشان را به عنوان برترین خط دفاعی رسانده و شاید در انتهای فصل نیز بار دیگر عنوان برترین مدافع فوتبال ایران را به خود اختصاص دهد.

کاپیتان باتجربه سرخپوشان در بازی رفت یکی از پاس‌های منجر به گل تیمش را نیز برای فرشاد احمدزاده مهیا کرد تا نشان دهد در فاز تهاجمی قادر خواهد بود به تیمش در دستیابی به موفقیت کمک کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه