رئیس صدا و سیما در رشت:

مأموریت اصلی صداوسیما گیلان تقویت اقتصاد و گردشگری منطقه است/ رسانه ملی در مقابل تهدیدات رسانه‌ای منطقه‌ای قد علم کرده است

رئیس رسانه ملی بابیان اینکه صداوسیما در مقابل تهدیدات رسانه‌ای منطقه‌ای قد علم کرده گفت: رسانه ملی آمادگی کامل برای همکاری با دولت در جهت توسعه و تقویت اشتغال دارد.

مأموریت اصلی صداوسیما گیلان تقویت اقتصاد و گردشگری منطقه است/ رسانه ملی در مقابل تهدیدات رسانه‌ای منطقه‌ای قد علم کرده است

به گزارش ۸دی، عبدالعلی علی عسگری عصر امروز در آیین رونمایی از برنامه‌های تولیدی انقلاب اسلامی و افتتاح پروژه‌های فنی صداوسیمای مرکز گیلان در رشت اظهار کرد: دشمن شتابان در تلاش است تا رسانه‌های اختلال‌گر و ضد فرهنگ ملت ایران را حمایت کند و تاکنون بیش از ۲۰۰ شبکه ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه ما در شرایط بسیار سخت رسانه‌ای قرار داریم افزود: تنها رسانه‌ای که در مقابل تهدیدات رسانه‌ای منطقه‌ای قد علم کرده و بر قدم‌های خود استوار است رسانه ملی است.

رئیس سازمان صداوسیما با بیان اینکه رسانه باید در خدمت مردم باشد گفت: رسانه ملی باید دردهای مردم را به‌خوبی بشناسند و از مدیران استان در رابطه با آن کمک بخواهد.

علی عسگری با تأکید بر اینکه باید در حوزه‌های مختلف به مردم کمک شود افزود: موضوع محیط‌ زیست و پسماند از مشکلات استان هست که می‌تواند با ارائه راهکارها از سوی رسانه ملی زودتر حل شود.

رئیس رسانه ملی اصل مأموریت صداوسیما گیلان را تقویت اقتصاد و گردشگری گیلان نام برد و افزود: گیلان اقلیمی به‌مراتب بهتر از اروپا دارد و زیباترین قطعه در دنیا است.

وی اشتغال را بسیار مهم و سهم استان از آن را مهم‌تر دانست و گفت: یکی از استراتژی‌های گیلان می‌تواند گردشگری باشد چون هم ارزان‌ترین و در سریع‌ترین زمان رقم می‌خورد.

رئیس رسانه ملی بابیان اینکه گیلان هم‌مرز روسیه و اروپای شمالی است و می‌تواند در تولید سرمایه بیشتر از نفت موفق شود گفت: روسیه در طول سال ۴۰ میلیارد دلار غذا وارد می‌کند و صداوسیما آماده است تا هر قدی که دولت و مردم در این بخش بردارند کمک کند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه