حضور علی پروین در هفدمین سالگرد درگذشت بنیانگذار سپیدرود

هفده سال گذشت ، از نبود مردی که حامی خوبی ها بود ، نیکی کننده ماندگار غلامرضا صومی. انگار همین دیروز بود باور نکردنی بود دفن کسی که نه تنها فردی معروف بلکه محبوب بود و یک شهر او را می شناختند ، کسی که دستگیر مستمندان ، عاشق فرهنگ و سرایش ، دوستدار جوانان و جاوید همت عرصه ورزش بود.

حضور علی پروین در هفدمین سالگرد درگذشت بنیانگذار سپیدرود

به گزارش ۸دی به نقل از رودسپید، غلام رضا صومی یعنی خاطرات سه نسل ، غلام رضا صومی یعنی وجه تسمیه رشد و اعتلا ، …مردی که هرچه داشت را برای عشقش فوتبال گذاشت و آخر در فوتبال رهسپار ملاقات مولایش شد . انسان ذاتاً فراموش کار و این از حکمت های الهی است که گاه انسان متضرر می شود و گاه سودمند؛ مسلماً فراموشی مردانی که رهروی راه نیک و پرچمدار افکار و هویت نشانند، خطاست .

در بعدازظهری با بوی بهار در اسفند ماه ۹۶، برگزار شد سالگرد آسمانی شدن موسس و بنیانگذار باشگاه سپیدرود و پیشکسوت مطبوعات کشور، غلامرضا صومی . این مراسم باحضور شخصیت های مختلف در تازه آباد رشت گرم شده بود، از جمله علی پروین پیشکسوت ارزنده فوتبال ملی که دوستی ایی دیرینه با مرحوم صومی داشت و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر رشت همچون احمد رمضانپور و فرهام زاهد و اسماعیل حاجی پور و علی پور. پیشکسوتان باشگاه سپیدرود همچون مجید جهانپور، مشکین زر، سعید متقی طلب، امید هرندی، مهدی خباز، محسن نصر، امیر فرحسینی، افشین ناظمی به همراه هواداران قدیمی نیز در این مراسم حاضر بودند. و همچنین فرهاد خراسانی سخنگوی باشگاه سپیدرود به همراه سیدمحسن سیدی مربی فعلی دروازه بانان سپیدرود از سوی باشگاه در این مراسم شرکت کردند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه