فرماندار آستانه‌اشرفیه بیان کرد

نقش مؤثر بوم گردی در افزایش اشتغال

فرماندار آستانه‌اشرفیه گفت: می‌تواند نقش قابل‌توجهی در میزان اشتغال شهرستان داشته باشد و موجب ارتقا وضعیت اقتصادی مردم شود.

نقش مؤثر بوم گردی در افزایش اشتغال

به گزارش هشت دی،رحیم حیدری در آستانه‌اشرفیه با اعلام آمادگی این شهرستان برای استقبال از مهمانان نوروزی اظهار کرد: همه دستگاه‌های خدمت رسان در آستانه‌اشرفیه آمادگی دارند تا از مهمانان نوروزی خود استقبال کنند.

وی با بیان اینکه اقامتگاه‌ها و مدارس جهت اقامت مسافرین آماده پذیرایی از مهمانان هستند افزود: ۱۶ واحد آموزشی در آستانه‌اشرفیه اعم از شش واحد درجه‌یک در ۶۲ کلاس و ۱۰ واحد درجه‌دو در ۹۴ کلاس برای اسکان مسافرین مشخص‌شده است.

 فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه در بندر کیاشهر نیز شش واحد آموزشی، ۳۶ کلاس درجه‌یک و دوازده کلاس درجه‌دو مشخص‌شده است تصریح کرد: سه هتل در آستانه‌اشرفیه و سه هتل در کیاشهر جهت اقامت مسافرین اعلام آمادگی کرده و میزبان مسافران خواهند بود.

حیدری با تأکید بر اینکه سه مجتمع اقامتی شامل دو مجتمع در کیاشهر و یک مجتمع در آستانه‌اشرفیه نیز مشخص‌شده است گفت:
دو مهمان‌پذیر در آستانه و ۳۲ واحد بین‌راهی و رستوران نیز برای استقبال از مهمانان نوروزی اعلام آمادگی کرده‌اند.

فرماندار رشت با اشاره به حرم سید جلال‌الدین اشرف و جاذبه مذهبی این شهرستان بیان کرد: بارگاه این امام‌زاده والامقام منجر به این شده تا این شهرستان تلاش کند که رسم میزبانی را برای زائران به نحو احسن به‌جای آورد.

وی با اشاره به تأکیدات استاندار گیلان مبنی بر اهمیت نقش بوم گردی در شهرستان تصریح کرد: طرح بوم گردی، گردشگری و گردشگری مذهبی می‌تواند نقش قابل‌توجهی در میزان اشتغال شهرستان داشته باشد و موجب ارتقاء وضعیت اقتصادی مردم شود.

حیدری با اذعان به اینکه طرح بوم گردی در آستانه‌اشرفیه در مرحله مقدماتی به سر می‌برد گفت: تلاش خواهیم کرد تا طرح بوم گردی از تابستان در آستانه آغاز به کار کند که امیدواریم با تحقق این مهم، شاهد تحول مطلوب در حوزه اقتصادی شهرستان باشیم.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه